fbpx

ČRNI PETEK 2020: Vsa ponudba 30% ceneje, pri naročilu, s kuponom 30OFF. Ponudba velja od vključno 24. 11. do 27. 11. 2020.

CRM sistem - paketi

Od: 12,20 z DDV / mesec in 111,63 strošek vzpostavitve

CRM sistem je primeren za vsako podjetje, ki zaradi povečanja obsega strank in zaposlenih nima več jasnega pregleda nad delom s strankami. Cena je za 1 uporabnika CRM sistema.

Clear
Šifra SER22 Kategorija Oznake , ,
Prijavite se na 14 dnevni BREZPLAČNI preizkus CRM sistema
Vnesite vaše ime
Vnesite vaše ime
Vnesite vaš priimek
Vnesite vaš priimek
Vnesite vaš elektronski naslov
Vnesite vaš elektronski naslov
Vnesite vašo telefonsko številko
Vnesite vašo telefonsko številko
Vnesite davčno številko vašega podjetja
Vnesite davčno številko vašega podjetja
Vnesite naslov vaše spletne strani
Vnesite naslov vaše spletne strani
  • Kako ste izvedeli za nas?
  • Od prijatelja ali sorodnika
  • Socialna omrežja
  • Google
  • Email sporočilo
  • Od uporabnika vašega CRM sistema
  • Časopis/Revija/Katalog
  • Drugo
Kako ste izvedeli za nas?
Izberite vrednost!
Nam želite še kaj sporočiti?
Izpolnite polje
Če hočete biti z nami tudi naprej, bomo veseli, če nam dovolite, da vas obveščamo o novostih in aktualnih seminarjih, aktivnostih in novostih na spletnem, grafičnem in marketinškem področju
Field is required!

Imate podatke o strankah še vedno v Excellovih tabelah, Wordu, Outlooku? Bi radi poslali e-pošto ali SMS sporočilo več tisočim kontaktom o vaših novih storitvah ali izdelku z enim samim klikom? Potrebujete orodje za e-mail marketinške kampanje?

Z CRM sistemom je to mogoče! Združite in uredite pa lahko tudi vsa tista sporočila, opomnike in komentarje, ki ste jih s samolepilnimi lističi lepili na monitorje in pisali v Excellove tabele.

Kaj je CRM

Kratica CRM pomeni »Customer Relationship Management«, torej upravljanje odnosov s strankami. CRM sistem je primeren za vsako podjetje, ki zaradi povečanja obsega strank in zaposlenih nima več jasnega pregleda nad delom s strankami. Primeren je tudi za vse, ki bi radi svoje stranke obveščali preko SMS-a in elektronske pošte o novostih, dogodkih in drugimi pomembnimi obvestili.

Implementacija modulov

Z implementacijo dodatnih modulov (Predračuni, Ponudbe, Prodajna in Nabavna naročila) omogočamo majhnim in srednjim podjetjem celovit poslovni sistem.

Pregled paketov

Naš CRM sistem je preveden v 4 jezike: Slovenski , Angleški, Nemški in Hrvaški jezik.

Začetni paket vsebuje naslednje module:

  • Podjetja
  • Kontakti
  • GDPR privoljenja
  • E-sporočila
  • SMS sporočila
  • Koledar
  • Vzdrževanje sistema

Osnovni paket vsebuje vse module iz paketa ZAČETNI in dodatno še:

  • Potenciali
  • Priložnosti
  • Naloge
  • Spletni obrazci
  • Kampanje

Poslovni paket vsebuje vse module iz paketa OSNOVNI in dodatno še:

  • Projekti
  • Dokumenti
  • Pogodbe, dogovori
  • Sledenje
  • Poročila

Napredni paket vsebuje vse module iz paketa POSLOVNI in dodatno še:

  • Sredstva
  • Nabavna in prodajna naročila
  • Predračuni
  • Ponudbe
  • Izdelki
  • Storitve

Rezervacijski paket vsebuje vse module iz paketa Napredni in dodatno še:

  • Vodenja objektov ter prostorov za nastanitve
  • Rezervacijo nočitev (hoteli, moteli, sobe, …)
  • Terjatve
  • Vzdrževanje
  • Čiščenje

Paket spletna trgovina vsebuje vse module iz Rezervacijskega paketa in dodatno še:

  • Skladiščno poslovanje
  • Integracija z Woocommerce spletno trgovino (kontakti, izdelki, naročila)

V primeru, da imate podatke o vaših strankah shranjene v excel datoteki, lahko te podatke uvozimo v vašo na novo vzpostavljeno CRM platformo. Več o uvozu podatkov si lahko preberete tukaj.

Naš CRM sistem je edinstven CRM sistem, saj imamo v sistem integrirano avtomatsko generiranje predračunov na osnovi prodajnega naročila. To pomeni, da če imate ponavljajoča se prodajna naročila, za katere izdajate ponavljajoče se predračune bo na osnovi vnešenega prodajnega naročila CRM sistem avtomatsko generiral nov predračun na določen datum (Frekvenca: dnevno, tedensko, mesečno, kvartalno, polletno, letno). Ta funkcionalnost je podobna funkcionalnosti WHMCS sistema.

Predstavitev modulov

Ponudbe

Ponudba je predlog za sklenitev naročila, ki vsebuje vse bistvene sestavine pogodbe.

S sprejemom ponudbe je tako sklenjena tudi pogodba. Ponudba mora izražati voljo za sklenitev pogodbe in biti formulirana enostavno in logično.

Pogodbe

Pogodba je sporazum med dvema ali več strankami, v katerem pogodbene stranke opredelijo medsebojne pravice in obveznosti.

Modul Pogodbe vam omogoča pripravo in nadzor nad pogodbami, naročilnicami, dogovori, …

Prodajna naročila

Prodajno naročilo je interni dokument v podjetju, ki se ustvari ob prejetju kupčevega naročila.

Spremljate lahko vse proizvode in storitve, ki jih je potrebno izdelati, opraviti, … v skladu z dogovorjenimi cenami in datumi.

Nabavna naročila

Naročilo je dokument oz. nalog dobavitelju za dobavo izdelkov ali izvedbo storitev.

Modul vam omogoča izdajo naročil in podroben opis vaših zahtev pri dobavi izdelkov ali storitev.

 

Predračuni

Predračun je poslovni dokument, izdan kupcu. Na osnovi izdanega predračuna kupec plača izdelek ali storitev prodajalcu.

Predračun mora vsebovati podroben seznam izdelkov in storitev, cene, davčne stopnje, ime in naslov kupca, podatke prodajalca, popuste, količine, datum plačila in druge pomembne informacije, ki sta jih kupec in prodajalec določila v ponudbi.

Sredstva

Sredstva so modul, ki se lahko uporablja za več namenov. Lahko služi kot seznam osnovnih sredstev v podjetju, lahko pa služi kot kosovnica izdelkom.

Sredstva v CRM sistemu lahko uporabljate kot šifrant vstopnih izdelkov v posamezni točki proizvodnje (npr. serijska številka, število serij, ime naročnika, itd).

Storitve

Storitev je brezplačna ali plačljiva pomoč, ki jo nudite vašim strankam. Modul Storitve predstavlja šifrant vaših storitev.

Povezan je z modulom ‘Računi’, ki omogoča izdajo računov vašim strankam. Vanj vpisujete vaše storitve in jih istočasno povežete tudi z drugimi gradniki CRM sistema.

 

Izdelki

Izdelki predstavljajo zalogo vašega blaga v skladišču. Ne glede na to, ali se izdelki kupujejo pri dobavitelju ali pa jih sami proizvajate, vam modul Izdelki šifrira vaše izdelke.

Modul je povezan z modulom Predračuni’, ki omogoča izdajo predračunov vašim strankam.

Koledar

Tipičen dan prodajnika je sestavljen iz večih dogodkov. Spremljanje aktivnosti pa lahko postane velik problem. Zato smo razvili koledar, ki vam pomaga spremljati vaše aktivnosti.

Spremljate lahko pretekle aktivnosti, aktivnosti tekočega dne oz. aktivnosti v prihodnosti. Izberete lahko med tremi pogledi koledarja (Dnevni, Tedenski, Mesečni). Spremljate lahko tudi aktivnosti vaših zaposlenih.

Poročila

Uporabljate lahko več prednastavljenih poročil (aktivnosti po partnerjih, kontaktih, uspešnost kampanj…) ali pa vam kreiramo poročilo, prilagojeno vašim zahtevam.

Uporabljate lahko posebna poročila, ki temeljijo na merilih z uporabo različnih filtrov. Poročila lahko dnevno prejemate na vaš elektronski naslov in tako ostanete na tekočem z vsemi aktivnostmi, ki so vključene v poročilo.

SMS marketing

Izjemno učinkovit, zanesljiv in ugoden prodajni kanal, ki odlično dopolnjuje vaše druge marketinške aktivnosti. SMS lahko pošljete posamezniku, izbrani segmentirani skupini ali celotni bazi.

Naš CRM sistem je posebej prilagojen vsem, ki jim je obveščanje uporabnikov še posebej pomembno (novice, zapore cest, dogodki, dela na določenih cestnih odsekih, …).

Email marketing

Redno obveščanje strank o vaših ponudbah in akcijah privabljajo prejemnike e-pošte k spremljanju vaše spletne strani in vašega podjetja.

Je priložnost za konkretno povečanje prodaje in grajenje blagovne znamke. Z rednim pošiljanjem e-novičk poskrbite, da obstoječe stranke ne pozabijo na vas, hkrati pa jim z dobro ponudbo lahko prodate več izdelkov ali storitev.

Dokumenti

Dokumenti so datoteke, ki jih shranite v CRM sistem. Shranite jih lahko v obliki wordove, excelove, pdf, jpg, png, … datoteke.

Za lažjo organizacijo in iskanje lahko datoteke razvrščate in združujete v mape.

Podjetja

Partnerji so pravne osebe. Z njimi lahko povežemo več kontaktov in tako dobimo seznam zaposlenih v podjetju. Partner ni nujno tudi obstoječa stranka.

Kontakti

Kontakti v CRM sistemu predstavljajo osebe, s katerimi imate vzpostavljen poslovni odnos. Kontakti so najbolj pomembne informacije vsakega podjetja.

Potenciali

Potenciali so stranke, ki z vami še nimajo vzpostavljenega poslovnega odnosa. Ustvarjanje potencialov je prva prodajna faza.

 

Tiskanje kuvert

Da bi kupcem oz. potencialnim kupcem poslali fizično pošto (npr. čestitke za novo leto, obvestilo o akcijah, račun ponudbo), omogoča CRM sistem tiskanje kuvert z naslovi partnerjev ali kontaktov.

Terjatve

Modul je namenjen vseh, ki se ukvarjate z terjatvami. Sistem omogoča vodenje terjatev po dolžniku in upniku, odprtih ter plačanih zneskih, datumih plačil, …

Hotel (prenočišča)

Modul za prenočišča je namenjen vsem, ki se ukvarjate z nudenjem prenočišč. Omogoča vam vodenje objektov, sob ter celovit rezervacijski sistem za vaša prenočišča. Namenjen je Hotelom, Motelom, Turističnim kmetijam, Hostlom, kampom, gostiščem ter prav tako zasebnim sobodajalcem.

Vzdrževanje

Modul vzdrževanje je namenjen vsem, ki se ukvarjate z vzdrževanjem. Z modulom si lahko planirate vse vrste vzdrževalnih oz. montažerskih del. Modul je namenen elektro inštalaterjem, vodovodarjem, keramičarjem, podjetjem, ki se ukvarjajo z ogrevanjem, podjetjem, ki prodajajo storitve vgraden oken, vrat, žaluzij , … Praktično vsem, ki izvajate montaže oz. vzdrževalna dela, kakor tudi vsem ostalim, ki izvajate bilo kakšne storitve in potrebujete sistem za vodenje izvajanja del.

Čiščenje

Modul čiščenje je namenjen vsem, ki se ukvarjate s čiščenjem (čistilni servisi, hišniška dela, …). Modul omogoča razpored nalog, časa, … za posamezni objekt. Z modulov “Čiščenje” imate vaše naloge čiščenja oz. hišniških del popolnoma pod nadzorom.

Upravljanje terjatev

V našem CRM sistemu smo razvili modul za upravljanje terjatev. Modul je namenjen vsem, ki v imenu upnika skrbnite za vodnje in izterjavo terjatev. Z modulom “Terjatve” si omogočite pregled nad odprtimi, plačanimi in zapadlimi terjatvami. V modul smo integrirali tudi datum plačil ter znesek posameznih plačil. 

Upravljanje terjatev preko našega CRM sistema omogoči podjetju, da ima vse odprte terjatve in terjatve v postopku urejanja na enem mestu.

Podjetja, ki se ukvarjajo z upravljanjem terjatev, dosledno spremljajo plačilne roke upnikovih kupcev in jih preko telefona, SMS sporočil oz Email sporočil opozarjajo na plačila.

V modulu lahko vodite na eni strani DOLŽNIKE, na drugi strani pa UPNIKE. Z našim CRM sistemom dobite celovit pregled nad terjatvami.

CRM sistem poveže naloge med marketinškimi, prodajnimi in podpornimi oddelki in ponuja celovit pregled nad strankami.

CRM kratica pomeni upravljanje odnosov s strankami (Customer Relationship Management).

Po definiciji je CRM sistem sistem, ki je strateško postavljen za vaše podjetje in vam pomaga pri vzpostavljanju in vzdrževanju odnosov s strankami. CRM sistem vam omogoča, da zberete vse podrobnosti o interakcijah s strankami na centralizirani platformi in omogoča enostaven dostop do podatkov o strankah vsem članom vaše ekipe.

To pomeni, da je upravljanje odnosov s strankami pomembna strategija podjetja za upravljanje interakcije med vami in vašimi strankami. Cilj je izboljšanje zadovoljstva strank, zadrževanje strank kot kupcev in predvsem rast prodaje.

CRM sistem pomaga podjetju pri doseganju ciljev racionalizacije komunikacije prek različnih kanalov in zagotavljanjem vpogleda o dogajanju z stranko ključnim odločevalcem v vašem podjetju.

Razumevanje CRM sistema

Odlični odnosi so ključ do uspešnega poslovanja. Ko se vaša organizacija širi, je ključnega pomena konstantna rast potencialnih strank, hkrati pa še vedno lahko svojim strankam zagotovite osebni stik. Imeti orodje kot je CRM sistem, bo vam in vaši ekipi omogočilo učinkovito komunikacijo s strankami in posledično zadovoljstvo vaših strank.

Pomen odnosov s strankami

Od kupcev do vaših sodelavcev, prav vsak pričakuje preglednost kupčeve poti (prodajni kanal) in CRM sistem je odlična platforma za spremljanje kupca v prodajnem kanalu. Za izboljšanje odnosov s strankami lahko kupcu sledite, ga analizirate in izboljšujete prodajne ukrepe.

Uporaba pravega CRM sistema vam pomaga prihraniti čas za nepomembne naloge in vam poveča produktivnost z racionalizacijo poslovnih procesov. Prav tako CRM sistem zagotavlja, da so vsi podatki o strankah vnešeni na enem mestu.

CRM sistem je vaša najboljša naložbena odločitev.

Ali vaše podjetje potrebuje CRM?

Vsakodnevno se srečujemo z temi vprašanji. Podjetja se še ne zavedajo kako pomembno je, da v svoje poslovanje vključijo CRM sistem. Ne glede na to, ali vodite malo trgovinico sredi mesta ali pa ste podjetje s 500 ali več zaposlenimi, CRM sistem omogoča eksponentno rast vašega podjetja.

Predvsem pa je pomembno, da z CRM-jem centralizirate podatke o vaših kupcih oz. potencialnih strankah. Nikoli več ne iščete telefonskih številk, e-naslovov v zapiskih, excelovi tabeli, … Vedno veste, kje imate shranjene vaše podatke o kupcih in kar je najpomembneje: BAZA VAŠIH KUPCEV JE ZLATA VREDNA. Pomislite, da imate shranjene vse podatke o vaših kupcih v excel datoteki in to datoteko na vašem računalniku. Nato se vam sesuje računalnik in ostanete brez vsega. To je največja tragedija, ki se vam lahko kot podjetju zgodi.

Ste kdaj pozabili poklicat vašega partnerja, kupca ob dogovorjenem terminu? Ste že kdaj pozabili na kakšen sestanek? Ste pozabili poslat ponudbo potencialnemu kupcu? Ste založili zapiske o sestanku in se več ne spomnite kaj ste se z vašim potencilanim kupcem dogovorili?

To so resni problemi in verjamemo, da ste se že s tem srečali. V primeru uporabe CRM-ja, teh težav več nimate.

Kdaj veste, da potrebujete CRM

Spodaj je nekaj vprašanj, ki vam bodo pomagala pri odločitvi ali je pravi čas za vzpostavitev CRM sistema.

  1. Ali so informacije o kupcih razpršene po posameznikih oz. oddelkih?
  2. Ali pozabljate poklicati stranko o poslani ponudbi?
  3. Pozabljate kaj in do kdaj morate določeno zadevo narediti?
  4. Ali porabite preveč časa za administrativne naloge?
  5. Se rast vašega podjetja upočasnjuje?
  6. Ali so vaše stranke nezadovoljne z vašo odzivnostjo?
  7. Imate upad strank?
  8. Imate podatke o strankah napisane na večih mestih (zvezek, excel, word, telefon, outlook, gmail, …)?
  9. Imate polno mizo listkov kaj morate narediti, koga morate poklicati?
  10. Ste te listke že kdaj izgubili in potem niste več vedeli kaj morate narediti?

Če ste na katero od zgornjih vprašanj odgovorili z ” Da “, je čas, da takoj investirate v vzpostavitev CRM sistema.

Opremite svoje zaposlene z naprednejšimi storitvami informacijske tehnologije, ki temeljijo na oblaku. Dostop do sistema je omogočen kjerkoli in kadarkoli.

Če imate dodatno vprašanje, vas prosimo, da nas pokličite na GSM 040 744 977 in naš predstavnik vam bo z veseljem odgovoril na vsa vaša vprašanja.

Mnenja

Zaenkrat še ni mnenj.

Bodi prvi ocenjevalec “CRM sistem – paketi”

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki beležijo obisk na strani in druge statistične podatke v Google Analytics.

Za izboljšanje naše spletne strani sledimo anonimnim uporabniškim informacijam.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Zavrni vse piškotke
Sprejmi vse piškotke