fbpx

CRM sistem – paketi

Od: 30,50  z DDV / mesec in 91,50  enkraten strošek

CRM sistem je primeren za vsako podjetje, ki zaradi povečanja obsega strank in zaposlenih nima več jasnega pregleda nad delom s strankami. Cena veljajo za do 5 uporabnikov CRM sistema. Če imate več uporabnikov, ki bi uporabljali crm sistem nas prosimo kontaktirajte.

Počisti
+ -


Imate podatke o strankah še vedno v Excellovih tabelah, Wordu, Outlooku? Bi radi poslali e-pošto ali SMS sporočilo več tisočim kontaktom o vaših novih storitvah ali izdelku z enim samim klikom? Potrebujete orodje za e-mail marketinške kampanje?

Z CRM sistemom je to mogoče! Združite in uredite pa lahko tudi vsa tista sporočila, opomnike in komentarje, ki ste jih s samolepilnimi lističi lepili na monitorje in pisali v Excellove tabele.

Kaj je CRM

Kratica CRM pomeni »Customer Relationship Management«, torej upravljanje odnosov s strankami. CRM sistem je primeren za vsako podjetje, ki zaradi povečanja obsega strank in zaposlenih nima več jasnega pregleda nad delom s strankami. Primeren je tudi za vse, ki bi radi svoje stranke obveščali preko SMS-a in elektronske pošte o novostih, dogodkih in drugimi pomembnimi obvestili.

Implementacija modulov

Z implementacijo dodatnih modulov (Predračuni, Ponudbe, Prodajna in Nabavna naročila) omogočamo majhnim in srednjim podjetjem celovit poslovni sistem.

Pregled paketov

Pogled modulov v crm sistemu

Začetni paket vsebuje naslednje module:

  • Podjetja
  • Kontakti
  • GDPR privoljenja
  • E-sporočila
  • SMS sporočila
  • Koledar
  • Vzdrževanje sistema

Poslovni paket vsebuje vse module iz paketa OSNOVNI in dodatno še:

  • Projekti
  • Dokumenti
  • Pogodbe, dogovori
  • Sledenje
  • Poročila

Osnovni paket vsebuje vse module iz paketa ZAČETNI in dodatno še:

  • Potenciali
  • Priložnosti
  • Naloge
  • Spletni obrazci
  • Kampanje

Napredni paket vsebuje vse module iz paketa POSLOVNI in dodatno še:

  • Sredstva
  • Nabavna in prodajna naročila
  • Računi
  • Ponudbe
  • Izdelki
  • Storitve

V primeru, da imate podatke o vaših strankah shranjene v excel datoteki, lahko te podatke uvozimo v vašo na novo vzpostavljeno CRM platformo. Več o uvozu podatkov si lahko preberete tukaj.

Naš CRM sistem je edinstven CRM sistem, saj imamo v sistem integrirano avtomatsko generiranje predračunov na osnovi prodajnega naročila. To pomeni, da če imate ponavljajoča se prodajna naročila, za katere izdajate ponavljajoče se predračune bo na osnovi vnešenega prodajnega naročila CRM sistem avtomatsko generiral nov predračun na določen datum (Frekvenca: dnevno, tedensko, mesečno, kvartalno, polletno, letno). Ta funkcionalnost je podobna funkcionalnosti WHMCS sistema.

Predstavitev modulov

Ponudbe

Ponudba je predlog za sklenitev naročila, ki vsebuje vse bistvene sestavine pogodbe.

S sprejemom ponudbe je tako sklenjena tudi pogodba. Ponudba mora izražati voljo za sklenitev pogodbe in biti formulirana enostavno in logično.

Pogodbe

Pogodba je sporazum med dvema ali več strankami, v katerem pogodbene stranke opredelijo medsebojne pravice in obveznosti.

Modul Pogodbe vam omogoča pripravo in nadzor nad pogodbami, naročilnicami, dogovori, …

Prodajna naročila

Prodajno naročilo je interni dokument v podjetju, ki se ustvari ob prejetju kupčevega naročila.

Spremljate lahko vse proizvode in storitve, ki jih je potrebno izdelati, opraviti, … v skladu z dogovorjenimi cenami in datumi.

Nabavna naročila

Naročilo je dokument oz. nalog dobavitelju za dobavo izdelkov ali izvedbo storitev.

Modul vam omogoča izdajo naročil in podroben opis vaših zahtev pri dobavi izdelkov ali storitev.

Predračuni

Predračun je poslovni dokument, izdan kupcu. Na osnovi izdanega predračuna kupec plača izdelek ali storitev prodajalcu.

Predračun mora vsebovati podroben seznam izdelkov in storitev, cene, davčne stopnje, ime in naslov kupca, podatke prodajalca, popuste, količine, datum plačila in druge pomembne informacije, ki sta jih kupec in prodajalec določila v ponudbi.

Sredstva

Sredstva so modul, ki se lahko uporablja za več namenov. Lahko služi kot seznam osnovnih sredstev v podjetju, lahko pa služi kot kosovnica izdelkom.

Sredstva v CRM sistemu lahko uporabljate kot šifrant vstopnih izdelkov v posamezni točki proizvodnje (npr. serijska številka, število serij, ime naročnika, itd).

Storitve

Storitev je brezplačna ali plačljiva pomoč, ki jo nudite vašim strankam. Modul Storitve predstavlja šifrant vaših storitev.

Povezan je z modulom ‘Računi’, ki omogoča izdajo računov vašim strankam. Vanj vpisujete vaše storitve in jih istočasno povežete tudi z drugimi gradniki CRM sistema.

Izdelki

Izdelki predstavljajo zalogo vašega blaga v skladišču. Ne glede na to, ali se izdelki kupujejo pri dobavitelju ali pa jih sami proizvajate, vam modul Izdelki šifrira vaše izdelke.

Modul je povezan z modulom Predračuni’, ki omogoča izdajo predračunov vašim strankam.

Koledar

Tipičen dan prodajnika je sestavljen iz večih dogodkov. Spremljanje aktivnosti pa lahko postane velik problem. Zato smo razvili koledar, ki vam pomaga spremljati vaše aktivnosti.

Spremljate lahko pretekle aktivnosti, aktivnosti tekočega dne oz. aktivnosti v prihodnosti. Izberete lahko med tremi pogledi koledarja (Dnevni, Tedenski, Mesečni). Spremljate lahko tudi aktivnosti vaših zaposlenih.

Poročila

Uporabljate lahko več prednastavljenih poročil (aktivnosti po partnerjih, kontaktih, uspešnost kampanj…) ali pa vam kreiramo poročilo, prilagojeno vašim zahtevam.

Uporabljate lahko posebna poročila, ki temeljijo na merilih z uporabo različnih filtrov. Poročila lahko dnevno prejemate na vaš elektronski naslov in tako ostanete na tekočem z vsemi aktivnostmi, ki so vključene v poročilo.

SMS marketing

Izjemno učinkovit, zanesljiv in ugoden prodajni kanal, ki odlično dopolnjuje vaše druge marketinške aktivnosti. SMS lahko pošljete posamezniku, izbrani segmentirani skupini ali celotni bazi.

Naš CRM sistem je posebej prilagojen vsem, ki jim je obveščanje uporabnikov še posebej pomembno (novice, zapore cest, dogodki, dela na določenih cestnih odsekih, …).

Email marketing

Redno obveščanje strank o vaših ponudbah in akcijah privabljajo prejemnike e-pošte k spremljanju vaše spletne strani in vašega podjetja.

Je priložnost za konkretno povečanje prodaje in grajenje blagovne znamke. Z rednim pošiljanjem e-novičk poskrbite, da obstoječe stranke ne pozabijo na vas, hkrati pa jim z dobro ponudbo lahko prodate več izdelkov ali storitev.

Dokumenti

Dokumenti so datoteke, ki jih shranite v CRM sistem. Shranite jih lahko v obliki wordove, excelove, pdf, jpg, png, … datoteke.

Za lažjo organizacijo in iskanje lahko datoteke razvrščate in združujete v mape.

Podjetja

Partnerji so pravne osebe. Z njimi lahko povežemo več kontaktov in tako dobimo seznam zaposlenih v podjetju. Partner ni nujno tudi obstoječa stranka.

Kontakti

Kontakti v CRM sistemu predstavljajo osebe, s katerimi imate vzpostavljen poslovni odnos. Kontakti so najbolj pomembne informacije vsakega podjetja.

Potenciali

Potenciali so stranke, ki z vami še nimajo vzpostavljenega poslovnega odnosa. Ustvarjanje potencialov je prva prodajna faza.

Tiskanje kuvert

Da bi kupcem oz. potencialnim kupcem poslali fizično pošto (npr. čestitke za novo leto, obvestilo o akcijah, račun ponudbo), omogoča CRM sistem tiskanje kuvert z naslovi partnerjev ali kontaktov.

CRM sistem poveže naloge med marketinškimi, prodajnimi in podpornimi oddelki in ponuja celovit pregled nad strankami.

CRM kratica pomeni upravljanje odnosov s strankami (Customer Relationship Management).

Po definiciji je CRM sistem sistem, ki je strateško postavljen za vaše podjetje in vam pomaga pri vzpostavljanju in vzdrževanju odnosov s strankami. CRM sistem vam omogoča, da zberete vse podrobnosti o interakcijah s strankami na centralizirani platformi in omogoča enostaven dostop do podatkov o strankah vsem članom vaše ekipe.

To pomeni, da je upravljanje odnosov s strankami pomembna strategija podjetja za upravljanje interakcije med vami in vašimi strankami. Cilj je izboljšanje zadovoljstva strank, zadrževanje strank kot kupcev in predvsem rast prodaje.

CRM sistem pomaga podjetju pri doseganju ciljev racionalizacije komunikacije prek različnih kanalov in zagotavljanjem vpogleda o dogajanju z stranko ključnim odločevalcem v vašem podjetju.

Razumevanje CRM sistema

Odlični odnosi so ključ do uspešnega poslovanja. Ko se vaša organizacija širi, je ključnega pomena konstantna rast potencialnih strank, hkrati pa še vedno lahko svojim strankam zagotovite osebni stik. Imeti orodje kot je CRM sistem, bo vam in vaši ekipi omogočilo učinkovito komunikacijo s strankami in posledično zadovoljstvo vaših strank.

Pomen odnosov s strankami

Od kupcev do vaših sodelavcev, prav vsak pričakuje preglednost kupčeve poti (prodajni kanal) in CRM sistem je odlična platforma za spremljanje kupca v prodajnem kanalu. Za izboljšanje odnosov s strankami lahko kupcu sledite, ga analizirate in izboljšujete prodajne ukrepe.

Uporaba pravega CRM sistema vam pomaga prihraniti čas za nepomembne naloge in vam poveča produktivnost z racionalizacijo poslovnih procesov. Prav tako CRM sistem zagotavlja, da so vsi podatki o strankah vnešeni na enem mestu.

CRM sistem je vaša najboljša naložbena odločitev.

Ali vaše podjetje potrebuje CRM?

Vsakodnevno se srečujemo z temi vprašanji. Podjetja se še ne zavedajo kako pomembno je, da v svoje poslovanje vključijo CRM sistem. Ne glede na to, ali vodite malo trgovinico sredi mesta ali pa ste podjetje s 500 ali več zaposlenimi, CRM sistem omogoča eksponentno rast vašega podjetja.

Predvsem pa je pomembno, da z CRM-jem centralizirate podatke o vaših kupcih oz. potencialnih strankah. Nikoli več ne iščete telefonskih številk, e-naslovov v zapiskih, excelovi tabeli, … Vedno veste, kje imate shranjene vaše podatke o kupcih in kar je najpomembneje: BAZA VAŠIH KUPCEV JE ZLATA VREDNA. Pomislite, da imate shranjene vse podatke o vaših kupcih v excel datoteki in to datoteko na vašem računalniku. Nato se vam sesuje računalnik in ostanete brez vsega. To je največja tragedija, ki se vam lahko kot podjetju zgodi.

Ste kdaj pozabili poklicat vašega partnerja, kupca ob dogovorjenem terminu? Ste že kdaj pozabili na kakšen sestanek? Ste pozabili poslat ponudbo potencialnemu kupcu? Ste založili zapiske o sestanku in se več ne spomnite kaj ste se z vašim potencilanim kupcem dogovorili?

To so resni problemi in verjamemo, da ste se že s tem srečali. V primeru uporabe CRM-ja, teh težav več nimate.

Kdaj veste, da potrebujete CRM

Spodaj je nekaj vprašanj, ki vam bodo pomagala pri odločitvi ali je pravi čas za vzpostavitev CRM sistema.

  1. Ali so informacije o kupcih razpršene po posameznikih oz. oddelkih?
  2. Ali pozabljate poklicati stranko o poslani ponudbi?
  3. Pozabljate kaj in do kdaj morate določeno zadevo narediti?
  4. Ali porabite preveč časa za administrativne naloge?
  5. Se rast vašega podjetja upočasnjuje?
  6. Ali so vaše stranke nezadovoljne z vašo odzivnostjo?
  7. Imate upad strank?
  8. Imate podatke o strankah napisane na večih mestih (zvezek, excel, word, telefon, outlook, gmail, …)?
  9. Imate polno mizo listkov kaj morate narediti, koga morate poklicati?
  10. Ste te listke že kdaj izgubili in potem niste več vedeli kaj morate narediti?

Če ste na katero od zgornjih vprašanj odgovorili z ” Da “, je čas, da takoj investirate v vzpostavitev CRM sistema.

Opremite svoje zaposlene z naprednejšimi storitvami informacijske tehnologije, ki temeljijo na oblaku. Dostop do sistema je omogočen kjerkoli in kadarkoli.

Ponujamo vam tudi brezplačni 7-dnevni preizkus sistema. Na brezplačni preizkus se lahko prijavite tukaj

Če imate dodatno vprašanje, vas prosimo, da nas pokličite na GSM 040 744 977 in naš predstavnik vam bo z veseljem odgovoril na vsa vaša vprašanja.

Glede na 0 mnenj

0.00 skupna ocena
0%
0%
0%
0%
0%
Bodite prvi in ocenite izdelek “CRM sistem – paketi”

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Mnenja

Za izdelek še ni oddanih mnenj.

Šifra: SER22 Kategorija: Oznake: , ,
Navigacija
Zapri

Moja košarica

Viewed

Nazadnje ogledano

Zapri

Rešitve

Vsebina spletne strani je avtorsko zaščitena.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Nastavitve zasebnosti shranjene!
Politika zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne trgovine je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Za nemoteno delovanje spletne trgovine uporabljamo piškotke.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni vse piškotke
Sprejmi vse piškotke