fbpx

Facebook oglaševanje - vodenje oglaševalske kampanje

305,00 z DDV

Facebook oglaševanje oz. Facebook ADS omogoča oglasno ciljanje na točno določene ciljne skupine, kar omogoča boljše prodajne rezultate za manj vloženega denarja. Danes Facebook aktivno uporablja več kot 2,38 milijarde uporabnikov, zato je to idealno tržišče za vaše izdelke oz. storitve.

Z nami za vaš vložen oglaševalski denar iztržite največ.

Izberite število kategorij oz. število izdelkov za katere želite, da vam pripravimo Facebook oglasne kampanje. Za vsako posamezno kategorijo oz. za vsak posamezni oglaševan izdelek ustvarimo 4 različice oglasov. Nato vas prosimo, da izberete še okvirni mesečni proračun za plačilo oglasov na Facebook Omrežju.

* Facebook socialnemu omrežju plačujete posebej (cena na klik se giblje od 0,03 EUR naprej odvisno od konkurenčnosti oglaševane ključne besede)

Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je pomemben način za povezovanje s svojimi kupci oz. potencialnimi strankami na največjem družbenem omrežju na svetu.

Neprestano spreminjanje Facebookovega algoritma lahko predstavlja izziv za neplačljivo povezovanje z vašim občinstvom. Toda Facebook funkcija podrobnega ciljanja vam omogoča, da dosežete točno določeno ciljno publiko. To pomeni, da lahko z Facebook oglasi targetirate uporabnike Facebooka, ki potrebujejo vaše izdelke ali storitve.

To je najboljša oblika plačljivega oglaševanja saj plačate le, ko uporabniki kliknejo na vaš oglas in s tem pokažejo zanimanje za vaš izdelek oz. storitev. Od tukaj naprej pa je zelo pomembno, kako imate izdelano spletno stran oz. spletno trgovino.

Pri Facebook oglaševanju je pomembno razumeti različne vrste oglasov in možnosti ciljanja na Facebooku, preden se lotite Facebook oglaševanja, v primeru da želite doseči najboljše rezultate.

Pred začetkom projekta Facebook oglaševanje določite, kdo sploh so vaše potencialne stranke.

Kako oglaševati na Facebooku

Če že imate Facebook poslovno stran (in bi jo morali), lahko preko svojega profila dostopate do Facebook Ads Manageroz. Business Managerja, da ustvarite svojo prvo Facebook oglaševalsko akcijo. Če še nimate poslovne strani, jo morate najprej ustvariti.

Vsa oglaševanja za poslovno dejavnost se naj izvajajo na Facebook Ads Managerju.

 

5 nasvetov za uspešno vodenje Facebook oglaševanja

  1. Ekperimentirajte z izbiro občinstva
  2. Integrirajte Facebook pixel na vašo stran
  3. Uporabljate slike in predvsem video
  4. Testirajte različne oblike oglasov
  5. Analizirajte in optimizirajte oglasna sporočila

Svetujemo vam, da ob vzpostavitvi Facebook oglaševanja vzpostavite še Google oglaševanje.

Mnenja

Zaenkrat še ni mnenj.

Bodi prvi ocenjevalec “Facebook oglaševanje – vodenje oglaševalske kampanje”

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki beležijo obisk na strani in druge statistične podatke v Google Analytics.

Za izboljšanje naše spletne strani sledimo anonimnim uporabniškim informacijam.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Zavrni vse piškotke
Sprejmi vse piškotke