fbpx

Google oglaševanje – vodenje oglaševalske kampanje

Od: 305,00  z DDV / mesec in 268,40  enkraten strošek

Google ADS oglaševanje (Pay per Click) je oglaševanje za izbrane ključnih besede. Danes je najhitrejši in najučinkovitejši način pridobivanja obiskovalcev in potencianih kupcev vaših izdelkov ali storitev in zanesljivega povečanja obiska vašega spletnega mesta.

Z nami za vaš vložen oglaševalski denar iztržite največ.

Izberite število kategorij oz. število izdelkov za katere želite, da vam pripravimo Google oglasne kampanje. Za vsako posamezno kategorijo oz. za vsak posamezni oglaševan izdelek ustvarimo 4 različice oglasov. Nato vas prosimo, da izberete še okvirni mesečni proračun za plačilo oglasov na Google iskalniku.

* Google iskalniku plačujete posebej (cena na klik se giblje od 0,05 EUR naprej odvisno od konkurenčnosti oglaševane ključne besede)

Počisti
+ -


Google oglaševanje oz. Google Adwords oglaševanje oz Google Ads

Kaj je Google oglaševanje?

Za plačljiv prikaz v Google iskalniku pod ključno besedo Google uporablja svoj oglaševalski sistem imenovan Google Ads oz. Google oglaševanje, v katerem oglaševalci ponujajo ponudbe za določene ključne besede, da se njihovi oglasi, ki jih je mogoče klikniti, prikažejo v Googlovih rezultatih iskanja. Ker morajo oglaševalci plačati te klike, Google tako zasluži z iskanjem.

Od vseh načinov plačljivega oglaševanja je google oglaševanje najbolj donosno oz. za google oglaševanje velja visoka stopnja konverzije.

Ko ljudje nekaj potrebujejo iščejo informacije v Google iskalniku in ti ljudje so pripravljeni kupit. V nasprotju z Facebook oglaševanjem, kjer svoje izdelke oz. storitve (oglase) vsiljujete uporabnikom in hočete v njih vzbuditi takojšnjo željo po nakupu nečesa kar sploh niso iskali. Ta oblika oglaševanja pa se ni ravno pokazala za uspešno oz. je konverzija pri teh oglasih mnogo slabša kot pri google oglaševanju.

Za dostop do Google oglaševanja oz. do sistema za Google Ads boste potrebovali Googlov račun (gmail račun). Prijavite se lahko tukaj.

Plačano iskanje je izraz, ki ga uporabljamo za oglaševanje v oglasih iskalnika s pomočjo sistema Google oglaševanje oz Google Ads. Običajno se oglasi pojavijo na vrhu ali pa na dnu iskalnika (prvi oz. zadnji trije zadetki na strani iskalnika) in vedno bolj izgledajo kot organski rezultati. Trenutno Google na njih postavi majhen napis » Oglas «.

Poglejmo si 3 primere google oglaševanja

1. primer prodaja izdelka 150 EUR z DDV

Imate podjetje in prodajate izdelek vreden 150 EUR z DDV. Da bomo lažje računali, bomo v primeru uporabili cene brez DDV-ja!

Cena brez DDV-ja za izdelek je 132 EUR
Nabavna cena izdelka je 92 EUR
Vaša marža na izdelek znaša 40 EUR.

Odločili ste se, da za google oglaševanje najamete agencijo in vaš mesečni proračun za google oglaševanje znaša 300 EUR (10 EUR na dan).

Povprešna cena na klik, ki jo naša agencija dosega je 0,12 EUR. To pomeni, da boste za 300 EUR vloženega denarja privabili 2500 obiskovalcev na vašo spletno stran.

Če upoštevamo SAMO 3 % REALIZACIJO, je to 75 kupcev.

Mesečno boste prodali za 9900 EUR + DDV, od tega boste zaslužili 3000 EUR (40 EUR na izdelek).

Odštejemo 300 EUR, ki ga boste plačali Googlu in 250 EUR, ki jih boste plačali agenciji za vodenje vaših oglasov. Če povzamemo, je vaš čisti dobiček 2450 EUR brez DDV-ja.

2. primer mesečna naročnina 19,90 (fitnes studio, …)

Imate podjetje in prodajate storitve za 19,90 EUR na mesec. Da bomo lažje računali, bomo v primeru uporabili cene brez DDV-ja!

Mesečna naročnina 19,90 EUR

Odločili ste se, da za google oglaševanje najamete agencijo in vaš mesečni proračun za google oglaševanje znaša 300 EUR (10 EUR na dan).

Povprešna cena na klik, ki jo naša agencija dosega je 0,12 EUR. To pomeni, da boste za 300 EUR vloženega denarja privabili 2500 obiskovalcev na vašo spletno stran.

Če upoštevamo SAMO 3 % REALIZACIJO, je to 75 kupcev.

Mesečno boste prodali za 1492 EUR + DDV mesečnih naročnin.

Odštejemo 300 EUR, ki ga boste plačali Googlu in 250 EUR, ki jih boste plačali agenciji za vodenje vaših oglasov. Če povzamemo, je vaš čisti dobiček prvi mesec 942 EUR brez DDV-ja.

Tukaj pa se ne konča.

Naslednji mesec ponovno vložite 300 EUR v google oglaševanje in ponovno pridobite 75 novih kupcev. Stroški ostanejo enaki, vaš čisti dobiček 2. meseca oglaševanja pa znaša 1885 EUR (vse naročnine iz 1. meseca oglaševanja + naročnine iz 2. meseca oglaševanja)

Tukaj pa se ponovno ne konča.

Naslednji mesec ponovno vložite 300 EUR v google oglaševanje in ponovno pridobite 75 novih kupcev. Stroški ostanejo enaki, vaš čisti dobiček 3. meseca oglaševanja pa znaša 2827 EUR (vse naročnine iz 1. meseca oglaševanja + naročnine iz 2. meseca oglaševanja + naročnine iz 3. meseca oglaševanja)

In tako vsak nadaljni mesec oglaševanja

3. primer Hotel oz. storitve prenočišča

Imate podjetje, ki nudi prenočišča (Hotel, Motel, Hostel, Turistična kmetija, …). Da bomo lažje računali, bomo v primeru uporabili cene brez DDV-ja!

Cena prenočišča je 60 EUR na osebo

Odločili ste se, da za google oglaševanje najamete agencijo in vaš mesečni proračun za google oglaševanje znaša 500 EUR (16,6 EUR na dan).

Povprešna cena na klik, ki jo naša agencija dosega za hotele in prenočišča je 0,3 EUR (CPC je v tem primeru višji). To pomeni, da boste za 500 EUR vloženega denarja privabili 1666 obiskovalcev na vašo spletno stran.

Če upoštevamo SAMO 3 % REALIZACIJO, je to 50 kupcev oz. 100 nočitev (povprečno sobo najameta 2 osebi, ker redkokdo potuje sam)

Mesečno boste prodali za 6000 EUR + DDV nočitev.

Odštejemo 500 EUR, ki ga boste plačali Googlu in 290 EUR, ki jih boste plačali agenciji za vodenje vaših oglasov. Če povzamemo, je vaš čisti dobiček  5210 EUR brez DDV-ja na mesec. Koliko pa sedaj plačujete Booking.com?

Če povzamemo, Google oglaševanje se izplača.

Kaj je CPC?

CPC ali cena na klik je znesek, ki ga oglaševalec plača vsakič, ko nekdo klikne njegov oglas.

Kako deluje CPC?

Vaš CPC določa konkurenčnost vaših ključnih besed, najvišje ponudbe in ocene kakovosti.

Kakšna je povprečna cena na klik za Google oglaševanje?

Povprečna cena na klik v programu Google Ads se razlikuje glede na ključno besedo in panogo, vendar je v iskalnem omrežju približno 2,32 EUR in v prikaznem omrežju 0,58  EUR.

Kaj je Googlova ocena kakovosti?

To je meritev, ki jo Google uporablja za določitev, kako uporaben je vaš oglas za uporabnika, ki temelji predvsem na CTR-ju oglasa (razmerje med prikazi in kliki), ustreznosti ključne besede in kakovosti vaše ciljne strani (vaše spletne strani). Višja kot je ocena kakovosti, manj boste plačali po kliku.

Kako Google določi, kaj plačate?

Stroški so določeni z vašo najvišjo ponudbo, oceno kakovosti in konkurenčnostjo ključne besede.

Kakšna je Googlova uvrstitev oglasov?

Položaj oglasa, pogostost prikazovanja oglasa na strani iskalnika temelji na kombinaciji največje ponudbe in ocene kakovosti.

Uvrstitev oglasa v primerjavi z oceno kakovosti

Uvrstitev oglasa je, kako visoko na strani se bo prikazal oglas. Oceno kakovosti na drugi strani določata ustreznost in uporabnost za iskalca in je le del postopka pozicioniranja oglasov. Od leta 2013 je Googlova ocena kakovosti postajala vedno bolj dragocena, saj se je povprečna ocena kakovosti spremenila iz 7 na 5.

Kakšen je dejanski CPC (cena na klik) pri google oglaševanje?

Dejanski CPC je znesek, ki ga oglaševalec plača vsakič, ko iskalec klikne njihov oglas; ta številka se razlikuje glede na ostale oglaševalce na omrežju in je vedno nižja od najvišje ponudbene cene.

Načrtovalnik ključnih besed

Načrtovalnik ključnih besed je orodje v sistemu Googlovih oglaševanja oz. Goolge Ads-a, ki zagotavlja podatke o iskalnih poizvedbah, ki so jih uporabniki poslali v Googlov iskalnik in ponuja vire podatkov za načrtovanje oglaševalske kampanje v procesu google oglaševanje.

Načrtovalnik ključnih besed pomaga ustvariti nove oglaševalske akcije v iskalnem omrežju ali razširiti obstoječe oglaševalske akcije, pri čemer zagotavlja ključne besede in ideje o oglasih, trende obsega iskanja (povprečna mesečna iskanja), zgodovinske statistike, trend ključnih besed, konkurenčnost ter ponudbe za google oglaševanje.

Če se odločite za oglaševanje v Google iskalniku, vam priporočamo, da istočasno uporabljate tudi Facebook oglaševanje, vendar zgolj kot REMARKETING. To pomeni, da oglase na Facebook socialnem omrežju prikazujete zgolj uporabnikom, ki so že obiskali vašo spletno stran. Več o Facebook oglaševanju si lahko preberete tukaj

Vsi oglasi v sistemu Google oglaševanja so primerni za prikazovanje v Googlovem iskalniku. Oglaševalci imajo tudi možnost, da omogočijo prikazovanje svojih oglasov v Googlovih partnerskih omrežjih. To “iskalno omrežje” vključuje iskanje AOL, Ask.com in Netscape. Oglasi, prikazani v partnerskih omrežjih, ne vplivajo na oceno kakovosti oglasov.

Google Prikazno omrežje (GDN), prikazuje oglase v Google Ads na spletnih mestih, ki niso iskalniki. Ta spletna mesta služijo oglaševalcem v AdSense računih. AdSence je druga stran Googlovega modela oglaševanja. AdSense uporabljajo lastniki spletnih strani, ki želijo zaslužiti s prikazovanjem oglasov oglaševalca v sistemu Google Ads na svojih spletnih mestih. Stopnje klikov v prikaznem omrežju so običajno precej nižje od tistih v iskalnem omrežju, ocena kakovosti za prikazno omrežje pa se izračuna ločeno od iskalnega omrežja.

Poleg tega Google samodejno določi temo strani in na podlagi seznama ključnih besed oglaševalcev prikaže ustrezne oglase. AdSense lastniki lahko izberejo kanale, s katerimi bodo Googlove umestitve oglasov na straneh usmerili, da bodo izboljšali uspešnost svojih oglasov. Obstaja veliko različnih vrst oglasov, ki se prikazujejo v Googlovem omrežju, vključno z besedilnimi oglasi, slikovnimi oglasi ali pasicami, besedilnimi oglasi za mobilne naprave in video oglasi na strani.

Kombinacija Google oglaševanja in Facebook oglaševanja (remarketing) je najbolj učinkovito plačljivo oglaševanje.

Če potrebujete pomoč pri procesu google oglaševanje, vas prosimo, da nas  kontaktirate oz. pokličete na tel. št. 040 744 977 .

Glede na 0 mnenj

0.00 skupna ocena
0%
0%
0%
0%
0%
Bodite prvi in ocenite izdelek “Google oglaševanje – vodenje oglaševalske kampanje”

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Mnenja

Za izdelek še ni oddanih mnenj.

Šifra: SER151 Kategorija: Oznaka:
Navigacija
Zapri

Moja košarica

Viewed

Nazadnje ogledano

Zapri

Rešitve

Vsebina spletne strani je avtorsko zaščitena.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Nastavitve zasebnosti shranjene!
Politika zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne trgovine je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Za nemoteno delovanje spletne trgovine uporabljamo piškotke.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni vse piškotke
Sprejmi vse piškotke