Izdelava logotipa
7 razlogov, zakaj je logotip pomemben
Ko razmišljate o ustanovitvi podjetja, se vam logotip morda ne zdi glavna prioriteta.
“Mogoče sploh ne potrebujem logotipa,” vam v mislih šepeta glas.
Ne poslušaj tega glasu; ne bi mogel biti bolj napačen. Imeti logotip je glavni del, ki bo vaši blagovni znamki dvignil ugled – zraven kakovostnih izdelkov in pozitivnimi referencami.
Torej, zakaj je pomemben logotip? Ker pritegne pozornost, naredi močan prvi vtis, je temelj vaše identitete blagovne znamke, je nepozaben, vas loči od konkurence, spodbuja zvestobo blagovni znamki in vaši kupci ga pričakujejo. Zato je izdelava logotipa med prvimi koraki pri ustanovitvi podjetja.
1. Pritegne pozornost
Pozornosti so v današnjih časih kratke, zlasti pozornosti potrošnikov.
V današnjem času imajo podjetja približno dve sekundi, da potencialne kupce prepričajo, da so njihovi izdelki vredni kakršnega koli premisleka oz. nakupa. Zato je izdelava logotipa ključnega pomena pri ustvarjanju vaše blagovne znamke.
Logotip lahko hitro pritegne pozornost kupca in na zanimiv način sporoči ključne vrednote podjetja. Kratek čas pozornosti – veste, tisti, zaradi katerega potrošniki ocenjujejo vaše podjetje po videzu – lahko deluje v vašo korist, če imate zapomljiv logotip za svoje podjetje oz. blagovno znamko.
2. Ustvari močan prvi vtis
Imate zgolj eno priložnost, da vašo potencialno stranko pretvorite v kupca.
Logotip je prvi stik z vašimi potencialnimi kupci. Če je zasnovan dobro, lahko vzbudi zanimanje potencialnega kupca za vaše storitve oz. izdelke; če ne, ste ga verjetno izgubili za vedno.
Z dobro izdelanim logotipom lahko naredite dober prvi vtis, predvsem pa v potencialnem kupcu sprožite spomin. Ko bo naslednjič videl storitev oz. izdelek, ki ga ponujate tudi vi, se bo spomnil na vas.
3. Je temelj identitete vaše blagovne znamke
Uspešno trženje blagovne znamke pomeni pripovedovanje zgodbe, ki bo vplivala na čustva kupcev.
In čeprav je res, da je izdelava logotipa le del blagovne znamke podjetja, je podlaga za celotno zgodbo, na kateri je vaša blagovna znamka zgrajena.
Barve, toni, pisave – vse to je določeno glede na zgodbo, ki jo poskušate povedati vašim kupcem, in vaš logotip je temelj te zgodbe.
Elementi logotipa bodo kasneje spremljali celotni CGP vašega podjetja – pisma, vizitke, spletno stran in vse kar potrebujete za gradnjo uspešne blagovne znamke. Z dobro izbranim logotipom boste ustvarili trdno in zapomljivo blagovno znamko.
4. Je zapomljiv
Vaš logotip predstavlja vaše podjetje oz. blagovno znamko
Logotipi so točka identifikacije; so simbol, ki ga stranke uporabljajo za prepoznavnost vaše blagovne znamke. Želite si, da ljudje takoj ko vidijo vaš logotip, logotip povežejo z vašim podjetjem in pozitivnimi izkušnjami ob nakupu izdelka oz. storitev vašega podjetja. Predvsem pridejo na plano občutki z sodelovanjem z vašim podjetjem.
Ker je dober logotip vizualno, estetsko prijeten element, sproži pozitivenne občutke za vašo blagovno znamko, kar za samo ime vašega podjetja morda ne bi.
In če smo iskreni, bodo nekateri vaši kupci verjetno pozabili na ime vašega podjetja (ne jemljite tega osebno – človeška narava), vendar bodo vaš logotip takoj povezali z vašo blagovno znamko.
5. Vas loči od konkurence
Upajte si biti drugačni z vašim logotipom, saj logotip vašega podjetja potrošnikom pove, zakaj je vaše podjetje edinstveno. Seveda je morda v vašem mestu še 50 kavarn, toda vaša je edina, ki se zavzema za trajnost in vaš poseben logotip to sporočilo prenaša domov.
Dobro oblikovan logotip podjetja lahko s pravo ikono ali pravilno izbiro pisave sporočila pove vse o podjetju.
Z drugimi besedami, vaš logotip je način, s katerim lahko predstavite svoje vrednosti in potrošnikom pokažete, zakaj niste všeč svojim konkurentom – ZATO KER STE BOLJŠI.
6. Spodbuja zvestobo blagovni znamki
Potrošniki hrepenijo po doslednosti.
Ko bo vaša blagovna znamka rasla, bo vaš logotip postal bolj znan širokemu krogu potrošnikov in to poznavanje ustvarja občutek, da ste zaupanja vredni in dostopni.
Pomislite: ko nakupujete opremo za vadbo in nenadoma opazite hlače blagovne znamke Nike, ste takoj pripravljeni na nakup. Zakaj? Ker z Nike oblačilom veste, da ste v varnih rokah; Nike je blagovna znamka, ki ji zaupate. Zaupanje je zasnovano na dobro oblikovanem logotipu in zvestobi blagovni znamki.
Ko vam bodo všeč, vas bodo stranke vedno znova iskale – in vaš logotip bo tisto, kar bodo najprej iskali.
7. Vaši kupci ga pričakujejo
In nenazadnje:
Vaš logotip je prva stvar, na katero se bodo vaši kupci spomnili, ko bodo videli kakršni koli oglas vaše blagovne znamke. Zato je izdelava logotipa prvi korak pri ustanovitvi podjetja. Logotip bi moral biti prioriteta in v središču vseh vaših marketinških materialov, kot so vizitke, letaki, oglasi itd.
Če nimate logotipa (in to izstopajočega), potem zamujate priložnost, da bi si vaši kupci zapomnili vaše podjetje oz. blagovno znamko.
REFERENCE za izdelava logotipa si lahko ogledate tukaj …
Če potrebujete dodatno pomoč pri izdelavi logotipa vas prosimo, da nas pokličete na GSM: 040 744 977 oz. nas kontaktirate preko spletnega obrazca.
Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.