Izdelava spletnih strani oz. izdelava spletne strani
Kaj se zgodi, ko poskušate prodati hišo z zaraščenim vrtom, razpokami na dovozu in zlomljenimi vhodnimi vrati? Ponudbe za nakup ni, kajne? Prav tako je z vašo spletno stranjo in zato potrebujete lepo oblikovano, obiskovalcu prijazno spletno stran za svoje podjetje, ki se hitro nalaga.
Svojo spletno stran predstavljajte kot privlačen dom. To je prva stvar, ki jo vaši obiskavalci vidijo, ko obiščejo vaše spletno mesto, zato jih želite navdušiti.
Ne gre pa samo za vizualni izgled vaše spletne strani. Prav tako želite, da vam vaša spletna stran prinese nova naročila (doseganje konverzij). Kot smo že povdarili, če imate na vaši hiši zlomljena vhodna vrata in nedostopno dovozno pot, vaši bodoči kupci sploh ne bodo razmišljali o nakupu vaše hiše. Enako velja za vašo spletno stran.
Vaša spletna stran ne bo dosegala konverzij, če jih ne boste k temu spodbudili in omogočili konverzije čim bolj enostavno in intuitivno.
Prvi korak pri pridobivanju novih strank je razumevanje bistvenih elementov, ki bi morali biti na vsaki spletni strani. Naj bo to osnovno vodilo pri vašem projektu izdelava spletne strani.
Ko boste uredili osnovne korake za doseganje konverzij boste lahko ugotovili, kaj bo najbolje delovalo za vaše podjetje in vaše občinstvo. Zato je nujno potrebno redno posodabljanje vaše spletne strani in testiranje pozivov k dejanju (call to action).
Kaj vsebuje paket izdelava spletne strani OSNOVNI?
- Spletna stran izdelana v sistemu WordPress
- Postavitev in oblikovanje do 10 podstrani (vsebino podstrani pripravi naročnik)
- Grafično oblikovanje vstopne strani (Home page)
- Grafično oblikovanje ostalih strani in prilagoditev vašemu CGP-ju
- Namestitev in konfiguracija vtičnika za kontaktne obrazce
- GDPR skladnost spletne strani (piškotki na strani)
- Namestitev in konfiguracija v3 capcha za zaščito proti “spamu”
- Povezava z Google Search Console
- Povezava z Google Analytics
- Mobilno prijazno spletno mesto
- Namestitev in konfiguracija vtičnika za SEO optimizacijo
- Vzpostavitev CRM sistema
V naš paket izdelava spletne strani je vključeno vse, kar potrebujete za vaš prvi nastop na spletu.
V paket izdelava spletnih strani je vključena tudi osnovna konfiguracija Google Analytics.
Dizajn spletne strani je unikaten, prilagojen vaši dejavnosti in celostni podobi.
Spletna stran je izdelana v odzivnem (responsive) načinu – prilagojena mobilnim napravam.
V paket izdelava spletnih strani vam vključimo tudi vse zakonsko potrebne vsebinske funkcionalnosti, ki jih spletno mesto mora vsebovati (GDPR skladnost).
Komu je izdelava spletne strani OSNOVNI NAMENJENA?
- Izdelava spletnih strani iz tega paketa je namenjena vsem, ki se želite predstaviti svoje podjetje ter storitve oz. izdelke na spletu
- Izdelava spletnih strani iz tega paketa je idealna za vse, ki želite kasneje nadgraditi svojo spletno stran z funkcionalnostmi iz naših drugih paketov
- Izdelava spletnih strani iz tega paketa je namenjena strankam, z omejenimi finančnimi sredstvi
- Izdelava spletnih strani iz tega paketa je namenjena strankam, ki potrebujejo stran namenjeno bloganju (BLOG)
V kolikor ugotovite, da paket poceni izdelava spletne strani ni za vas, vam priporočamo nakup Osnovnega Paketa izdelava spletne strani ali nakupa Poslovnega paketa izdelava spletne strani. Lahko pa nas pokličete na tel. št. +386 40 744 977 in vam bomo z veseljem svetovali, kateri paket je najbolj primeren za vas.
Komu NI izdelava spletne strani OSNOVNI NAMENJENA?
- Za podjetja in posameznike, ki BODO izvajali plačljivo oglaševanje
- Za podjetja in posameznike, ki želijo stran z več funkcionalnostmi
- Za podjetja in posameznike, ki jim analitika obiska JE pomembna
GRATIS OB NAKUPU PAKETA: Brezplačni dostop do digitalne revije Internet
Ob naročilu paketa izdelava spletne strani OSNOVNI, prejmete 1 letno naročnino na digitalno revijo INTERNET. Več informacij o reviji Internet najdete tukaj: www.revija-internet.si.
Proces izdelave spletne strani
1. Opravite naročilo
Izberete si željene funkcionalnosti in pošljete naročilo
2. Izdelamo vam osnutek
Pogledate osnutek in nam pošljete željene popravke
3. Dodelava po vaših željah
Spletno stran dodelamo po vaših željah
4. Vnos vsebine
Vstavimo osnovne vsebine in vas naučimo samostojnega vnosa vsebine
5. Testiranje in objava spletne strani
Spletno stran stestiramo in objavimo
Prednosti dobro zasnovane domače strani
Domača stran na vaši spletni strani najprej pozdravi vaše obiskovalce in jim pove, kdo ste, kaj ponujate, podstrani pa vašim obiskovalcem omogočajo podrobnejše raziskovanje vašega spletnega mesta.
Spletna stran naj bo enostavna, pregledna in predvsem uporabniku prijazna. Na spletni strani ne objavljajte zadev, ki obiskovalca vaše spletne strani ne zanimajo.
Projekt izdelava spletne strani vedno začnite z osnovami. Ko začnete načrtovati oblikovanje domače strani vedno začnite z osnovami.
Odgovorite si na naslednja vprašanja. Kaj potrebujem na domači strani? Kaj pričakujejo obiskovalci spletne strani, ko prispejo na našo domačo stran? In kateri elementi predstavitve imajo prednost?
Ko boste lahko odgovorili na ta vprašanja, boste imeli informacije, ki jih potrebujete za boljše oblikovanje domačih strani. V mislih imejte tudi, da pri spletnem oblikovanju imajo elementi domače strani zelo specifične namene.
Pomagajte svojim obiskovalcem spoznati vaše podjetje
Mnogi obiskovalci vaše spletne strani bodo najprej prišli na vašo domačo stran. Zato je nujno, da naredite dober prvi vtis.
Na vaši domači strani mora biti izpostavljena vrednost vašega podjetja, edinstvena ponudba za prodajo (USP) in jasen namen za doseganje konverzij (oz. jasno navodilo, kaj želite od uporabnika, ko enkrat prispe na vašo spletno stran). Če bo ta informacija jasno zapisana, je večja verjetnost, da boste pridobili nove potencialne stranke.
Izboljšate uporabniško izkušnjo na vaši spletni strani
Obiskovalci z namenom obiščejo vaše spletno mesto. Lahko iščejo vaše izdelke ali storitve, bi radi prebrali zanimivosti na vašem blogu ali pa bi radi ugotovili, ali prodajate določen izdelek ali storitev.
Ne glede na to, zakaj je uporabnik prišel na vašo spletno stran, ga želite usmeriti na ustrezno podstran, na kateri pričakujete konverzijo. Celotna spletna stran bi morala biti zgrajena tako, da obiskovalcu olašja brskanje po vaši spletni strani in predvsem da hitro in brez težav najdi informacijo, po katero je prišel na vaše spletno mesto.
Ustvarjanje konverzij (prodaje)
Ali želite, da vaši obiskovalci spletnega mesta opravijo nakup oz. naročijo vašo storitev? Če ja, potem jim jasno dajte vedeti, kaj želite od njih prav na vsaki podstrani vaše spletne strani. Če tega ne boste storili, obiskovalci ne bodo vedeli kaj naj naredijo in bodo zapustili vaše spletno mesto, ne da bi kupili izdelek oz. naročili storitev. Zagotovite jim točna navodila kaj naj naredijo, ko enkrat prispejo na vašo stran.
Če bodo te informacije zlahka dostopne na vaši strani, boste dosegli konverzije.
Drug način za povečanje konverzij je z ustvarjanjem dobrega prvega vtisa z domačo stranjo. Če bodo obiskovalci zadovoljni z vašo pristajalno stranji, si ga bodo v prihodnosti tudi bolj zapomnili. Mogoče danes ne boste prodali, vendar se bo ta stranka vrnila dneve ali tedne kasneje in kupila od vas.
Izboljšajte prepoznavnosti vaše blagovne znamke
Naj bo vaše podjetje nepozabno tako, da na vsaki strani omogočite, da se podoba vaše blagovne znamke in sporočila prikazujejo. To še posebej velja, ko gre za oblikovanje vaše domače strani, saj ta stran služi kot prehod na preostali del vašega spletnega mesta.
Vaš logotip, oznaka in namen morajo biti v središču pozornosti. Pravzaprav boste morda želeli dodati obrazec ali izjavo na sam vrh domače strani -(po možnosti z veliko pisavo), ki daje obiskovalcem občutek, kaj počnete, katere težave rešujete za svoje stranke in kako izboljšate življenje svojih strank – naj bo to osebno ali poslovno?
Ne naredite osnovne napake in obiskovalca ne silite v ugotavljanje kaj počnete oz. kaj prodajate. To izpostavite takoj.
Na kaj morate biti pozorni pri projektu izdelava spletne strani?
Pri procesu izdelava spletnih strani morate biti pozorni na veliko dejavnikov. Predvsem pa ne zanemarite naslednjih priporočil.
Pišite jasne naslove
Poskrbite, da bodo naslovi na vaši spletni strani jasni in nedvoumni ter da pozivajo k dejanju oz. označujejo in strmijo k rešujejo težave obiskovalcev vašega spletnega mesta.
Uporabljajte besede moči. To so besede, ki takoj vzbudijo čustvo in s katerim se obiskovalci poistovetijo. V naslovih uporabljajte tudi številke (npr. 7 najpogostejših napak pri …).
Ne begajte svojih obiskovalcev
Eno najpogostejših napak, ki jih opažamo na domačih straneh, so nasprotujoče si in nepopolne informacije.
Spletno stran uredite tako, da pritegnete pozornost, vendar le toliko, da obiskovalci vedo, kam naj pogledajo za informacijami.
Dodajte gumb poziv k dejanju (call to action)
Vaš poziv k dejanju je tam, kjer želite, da obiskovalci vaše spletne strani usmerijo svojo pozornost. To je vabilo vašemu obiskovalcu, kaj HOČETE VI da ON naredi. Npr. Tukaj je, Naročite tukaj, Kupite sedaj, itd.
Gumb poziva k dejanju ne bi smel zavzeti celotnega zaslona, ampak bi moral zgolj pritegniti pozornost obiskovalca. Če menite, da ni dovolj vpadljiv, razmislite o uporabi edinstvene pisave (barve, tipografije, …).
Poleg tega se prepričajte, da uporabljate besedno zvezo ki poziva k dejanju, ki ima smisel in daje vrednost. Poziv k dejanju, kot je “Naročite se zdaj”, nas ravno ne navduši k pozivu k dejanju. Spremenite ga v: “Naročite se zdaj, če želite pridobiti brezplačno ….” Tak poziv k dejanju bo prepričal sigurno več obiskovalcev, da bodo naredili kar hočete da naredijo.
Dovolite nam, da vam pri vašem projektu izdelava spletne strani pomagamo!
Izdelavo spletne strani lahko plačate v 2 mesečnih obrokih!
Ne spreglejte
Ob naročilu izdelave spletne trgovine, je nujno izbrati paket vzdrževanja spletne strani. Zakaj je to potrebno, si lahko ogledate tukaj. Vse ponudniki spletnega gostovanja (vsaj tisti resnejši) imajo strežnike nastavljene tako, da v primeru vdora v spletno stran, vašo domeno blokirajo in vaši kupci nimajo dostopa do vaše spletne strani. Vzdrževanje spletne strani je zato nujno potrebno, saj so vdori v spletne strani vedno pogostejši, odstranjevanje vdorov (vorusov) pa je dolgotrajen in predvsem drag postopek.
V kolikor ugotovite, da paket izdelava spletnih strani ni za vas, vam priporočamo naročilo Osnovnega Paketa izdelava spletne strani ali naročilo Poslovnega paketa izdelava spletne strani. Lahko pa nas pokličete na tel. št. +386 40 744 977 in vam bomo z veseljem svetovali, kateri paket izdelava spletnih strani je najbolj primeren za vas.
8 ključnih korakov pri projektu izdelava spletnih strani:
- Določite namen in strategijo svojega spletnega mesta
- Raziščite najnovejše trende spletnega oblikovanja
- Izberite platformo (zaradi lažje optimizacije svetujemo WordPress)
- Izberite predlogo in začnite prilagajati
- Izpostavite svojo blagovno znamko
- Dodajte in optimizirajte vsebino spletnega mesta
- Objavite svoje spletno mesto
- Analizirajte in izboljšujte
Določite namen in strategijo svojega spletnega mesta pred začetkom procesa izdelava spletne strani
Sliši se tako preprosto , a preden pričnete z oblikovanjem svojega spletnega mesta, morate najprej določiti namen vaše spletne strani. Tukaj vidimo precejšnjo težavo pri podjetnikih, ko se lotijo projekta izdelava spletne strani, saj v začetku ne določijo CILJA njihovega spletnega mesta. Ko naša agencija sprejme novi projekt izdelava spletnih strani, vsako stranko najprej povprašamo po ciljih in namenu spletnega mesta. Na osnovi te informacije, gradimo celotno spletno stran oz. trgovino.
Poleg tega, da poznate svojo panogo in določite vsebinsko strategijo spletne strani, morate razmišljati tudi o tem, kaj je vaš EPM (edinstveno prodajno mesto) in kako želite, da ga vaši obiskovalci najdejo.
Izdelava spletne strani je neposredno povezana z vašo blagovno znamko in zato mora biti strokovno izvedena, ker je spletna stran ogledalo vašega podjetja.
Kaj je vaš cilj pri projektu izdelava spletne strani?
Ko je vaš namen jasen, se fokus usmeri na to, kaj želite, da obiskovalci NAREDIJO, ko pristanejo na vašem spletnem mestu. Ali je vaše spletno mesto tam samo zato, da prikazuje informacije? Hočete prodati izdelke oz. storitve?
Odgovor na to bo na koncu glavni razlog, kako bo izgledala vaša spletna stran. Vaša ciljna stran (landing page) mora biti ciljno usmerjena in z jasnimi pozivi k dejanju (call to action).
Raziščite najnovejše trende spletnega oblikovanja
Proces izdelava spletnih strani se bliskovito razvija in spreminja. Upoštevati je potrebno, da kar je trenutno aktualen trend, ne pomeni, da to velja tudi za vas.
48% ljudi navaja oblikovanje kot najpomembnejši dejavnik spletnega mesta, zato si je treba vzeti čas in pogledati, kaj počnejo konkurenti. Vsak sektor ima različne stile oblikovanja, zato je ključnega pomena, da veste, ali se želite vključiti v svojo panogo in slediti trendu, ki velja za vašo panogo, ali izbrati svojo pot.
Izbira platforme za projekt izdelava spletne strani (pomembno pri procesu izdelava spletnih strani)
To je ključen dejavnik pri procesu izdelava spletne strani. Platforma na kateri boste postavili svojo spletno stran vas bo spremljala še vsaj naslednja 3-4 leta, zato je ključno, da izberete pravilo platformo (CMS sistem) na kateri bo zgrajena vaša nova spletna stran.
Če je vaš cilj optimizacija spletne strani in doseganje čim višjega razvrščanja vaše spletne strani na določeno ključno besedo (za kar ne vidimo nobenega razloga da ne bi bil) potem vam definitivno svetujemo, da izberete WordPress CMS sistem za poganjanje vaše spletne strani. Z WordPress CMS sistemom boste lahko sami (najbolje s pomočjo izkušenega SEO strokovnjaka) postopoma optimizirali vašo spletno stran. WordPress CMS sistem je tudi sistem, ki je prilagojen administriranju osebam, ki nimajo programerskega znanja in s tem omogoča veliko ljudem, da urejajo vsebino svojega spletnega mesta popolnoma sami.
Izbira predloge v procesu izdelava spletne strani (najpomembnejša odločitev v procesu izdelava spletne strani)
Izbira predloge je ključnega pomena pri procesu izdelava spletnih strani. Od predloge je odvisno, kako se bo vaše spletno mesto dalo optimizirat za hitrost nalaganja. Tukaj je predvsem pomembno, da izberete predlogo, ki se pogosto posodablja (izdelovalec predloge posodablja predlogo glede na novosti v izbranem CMS sistemu) in predlogo, ki ne vsebuje veliko nepotrebnih vtičnikov, saj je kasnejše optimiziranje strani za hitrost nalaganja skoraj nemogoča.
Tukaj vam svetujemo tudi, da vtičnike nalagate preudarno in ne po tekočem traku (z mislijo, če je brezplačno naj bo na strani). S tem si lahko prislužite, da bodo obiskovalci vašega spletnega mesta (zaradi počasnega nalaganja) zapustili vašo spletno stran, še preden se naloži.
Dodajte vsebino in optimizirajte vaše spletno mesto (najpomembnejši korak pri procesu izdelava spletnih strani)
Ko imate predlogo izbrano in dodelano je čas da v procesu izdelava spletne strani napišete SEO optimizirano vsebino. Vsebina naj bo pisana VEDNO na izbrano ključno besedo. Torej pred pisanjem vsebine IZBERITE KLJUČNO BESEDO, s katero želite, da vas obiskovalci v spletnih isklanikih najdejo. Pred tem je potrebna še analiza ključnih besed. Več o sami optimizaciji spletne strani smo vam razložili tukaj.
Izpostavili bi, da je ključnega pomena za optimizacijo vaše spletne strani, da je vsebina UNIKATNA. To pomeni, da sami napišete vsebino in je ne kopirate iz drugega spletnega mesta.
Analizirajte in izboljšujte
Ko je vaša stran objavljena vam svetujemo, da skrbno bdite nad dogajanjem na vašem spletnem mestu. Analizirajte kaj ljudje počnejo na vaši spletni strani, kakšna je konverzija in predvsem v primeru, da dejanska konverzija ne dosega vašega pričakovanja IZBOLJŠUJTE vašo spletno stran.
Anita Gomezel –
Res pripravljeni aktivirati vse potenciale, da bi zadostili tvojim željam in potrebam. Toplo priporočam.