fbpx

Izdelava spletne trgovine – OSNOVNI

Izdelava spletne trgovine OSNOVNI je ‘na ključ’ – vključeno je vse, kar potrebujete za uspešen začetek trženja preko spleta.

Kaj vsebuje izdelava spletne trgovine OSNOVNI?

  • Napredna spletna stran izdelana v sistemu WordPress
  • Postavitev premium predloge in prilagoditev vašemu CGP-ju
  • Priprava podstrani za izdelke in blog
  • Osnovni plačilni sistemi (paypal, po povzetju, po predračunu)
  • Komponenta za spletno trgovino
  • Kategorizacija izdelkov
  • Vstavljanje testnega izdelka
  • Vtičnik za kontaktne obrazce
  • Vtičnik za Google lokacijo podjetja
  • Vtičnik za galerije
  • GDPR skladnost spletne trgovine

Proces izdelave spletne trgovine

1. Opravite naročilo

Izberete si željene funkcionalnosti in pošljete naročilo.

2. Izdelamo vam osnutek

Pogledate osnutek in nam pošljete željene popravke.

3. Dodelava po vaših željah

Spletno trgovino dodelamo po vaših željah.

4. Vnos testnih izdelkov

Vstavimo kategorije in vas naučimo vnosa izdelkov.

5. Integracije

Nastavimo plačilne sisteme in povežemo z Googlom in družbenimi omrežji.

6. Testiranje in objava

Spletno trgovino stestiramo in objavimo na internetu.

Komu je izdelava spletne trgovine osnovni namenjena?

Komu je izdelava spletne trgovine osnovni namenjena?

Primerjava paketov izdelave spletne trgovine:

izdelava spletne trgovine OSNOVNI

  • Spletna stran izdelana v sistemu WordPress
  • Namestitev in konfiguracija vtičnika Woocommerce
  • Postavitev in oblikovanje do 10 podstrani (vsebino podstrani pripravi naročnik)
  • Konfiguracija načinov plačila (Po povzetju, Po predračunu, PayPal)
  • Konfiguracija zneska poštnine na osnovi teže izdelka
  • Grafično oblikovanje vstopne strani (Home page)
  • Grafično oblikovanje podstrani (blog)
  • Grafično oblikovanje strani za izdelek in kategorijo izdelka
  • Grafično oblikovanje ostalih strani in prilagoditev vašemu CGP-ju
  • Namestitev in konfiguracija vtičnika za kontaktne obrazce
  • GDPR skladnost spletne strani (piškotki na strani)
  • Namestitev in konfiguracija v3 capcha za zaščito proti “spamu”
  • Povezava z Google Search Console
  • Povezava z Facebook pixel
  • Povezava z Google Analytics
  • Mobilno prijazno spletno mesto
  • Namestitev in konfiguracija vtičnika za SEO optimizacijo
  • Optimizacija hitrosti nalaganja
  • Vzpostavitev CRM sistema

Izdelava spletne trgovine POSLOVNI

  • Spletna stran izdelana v sistemu WordPress
  • Namestitev in konfiguracija vtičnika Woocommerce
  • Postavitev in oblikovanje do 30 podstrani (vsebino podstrani pripravi naročnik)
  • Konfiguracija načinov plačila (Po povzetju, Po predračunu, PayPal)
  • Konfiguracija zneska poštnine na osnovi teže izdelka
  • Grafično oblikovanje vstopne strani (Home page)
  • Grafično oblikovanje podstrani (blog)
  • Grafično oblikovanje strani za izdelek in kategorijo izdelka
  • Grafično oblikovanje ostalih strani in prilagoditev vašemu CGP-ju
  • Namestitev in konfiguracija vtičnika za kontaktne obrazce
  • GDPR skladnost spletne strani (piškotki na strani)
  • Namestitev in konfiguracija v3 capcha za zaščito proti “spamu”
  • Povezava z Google Search Console
  • Povezava z Facebook pixel
  • Povezava z Google Analytics
  • Povezava z Google Tag Managerjem
  • Napredne nastavitve beleženja vrednosti nakupa v Google Analytics preko Google Tag Managerja
  • Mobilno prijazno spletno mesto
  • Namestitev in konfiguracija vtičnika za večjezičnost (integracija posameznega jezika (prevodi sistema in integracij) so za doplačilo. Prevode strani in izdelkov si naročnik vnaša sam oz. proti doplačilu vnesemo mi)
  • Namestitev in konfiguracija vtičnika za SEO optimizacijo
  • Namestitev in konfiguracija sistema proti vdorom (integracija sistema proti vdorom zmanjša možnost vdora na spletno mesto in doda dodatno zaščito vaši spletni trgovini)
  • Opozorilo za brezplačno poštnino
  • Optimizacija hitrosti nalaganja
  • Namestitev in konfiguracija sistema za mnenja uporabnikov (sistem je popolnoma avtomatiziran in ob vsakem zaključku naročila pošlje stranki obvestilo za oddajo mnenja o prodajnem nakupu)
  • Vzpostavitev CRM sistema

Izdelava spletne trgovine NAPREDNI

  • Spletna stran izdelana v sistemu WordPress
  • Namestitev in konfiguracija vtičnika Woocommerce
  • Postavitev in oblikovanje do 50 podstrani (vsebino podstrani pripravi naročnik)
  • Konfiguracija načinov plačila (Po povzetju, Po predračunu, PayPal, Kreditne kartice, LeanPay, Diners)
  • Konfiguracija zneska poštnine na osnovi teže izdelka
  • Grafično oblikovanje vstopne strani (Home page)
  • Grafično oblikovanje podstrani (blog)
  • Grafično oblikovanje strani za izdelek in kategorijo izdelka
  • Grafično oblikovanje ostalih strani in prilagoditev vašemu CGP-ju
  • Namestitev in konfiguracija vtičnika za kontaktne obrazce
  • GDPR skladnost spletne strani (piškotki na strani)
  • Namestitev in konfiguracija v3 capcha za zaščito proti “spamu”
  • Povezava z Google Search Console
  • Povezava z Facebook pixel
  • Povezava z Google Analytics
  • Povezava z Google Tag Managerjem
  • Napredne nastavitve beleženja vrednosti nakupa v Google Analytics preko Google Tag Managerja
  • Mobilno prijazno spletno mesto
  • Namestitev in konfiguracija vtičnika za večjezičnost (integracija posameznega jezika (prevodi sistema in integracij) so za doplačilo. Prevode strani in izdelkov si naročnik vnaša sam oz. proti doplačilu vnesemo mi)
  • Namestitev in konfiguracija vtičnika za SEO optimizacijo
  • Namestitev in konfiguracija sistema proti vdorom (integracija sistema proti vdorom zmanjša možnost vdora na spletno mesto in doda dodatno zaščito vaši spletni trgovini)
  • Namestitev in konfiguracija sistema za E-mail marketing (prijava na e-novice, odjava iz sistema e-novic, pošiljanje e-novice)
  • Namestiev in konfiguracija obrazcev po meri (do 3 različne obrazce, s tem da obrazci za različne kalkulacije so za doplačilo)
  • Izdelava novega oz. preureditev obstoječega logotipa
  • Opozorilo za brezplačno poštnino
  • Obvestila o zapuščeni košarici
  • Optimizacija hitrosti nalaganja
  • Namestitev in konfiguracija sistema za mnenja uporabnikov (sistem je popolnoma avtomatiziran in ob vsakem zaključku naročila pošlje stranki obvestilo za oddajo mnenja o prodajnem nakupu)
  • Vzpostavitev CRM sistema

Izdelavo spletne trgovine lahko plačate v 4 mesečnih obrokih!

Izdelava spletne trgovine – OSNOVNI PAKET

Kaj je e-trgovina oz spletna trgovina?

E-trgovina, znana tudi kot spletna trgovina, se nanaša na nakup in prodajo blaga ali storitev preko interneta ter omogoča elektronsko plačevanje za izvedbo naročenih izdelkov oz. storitev. Spletna trgovina se pogosto uporablja za sklicevanje na prodajo fizičnih izdelkov oz. storitev na spletu, lahko pa opiše tudi kakršno koli komercialno transakcijo, ki je olajšana preko interneta.

Medtem ko se E-poslovanje nanaša na vse vidike poslovanja spletnega podjetja, se spletna trgovina nanaša posebej na transakcijo blaga in storitev.

Zgodovina spletne trgovine se začne s prvo spletno prodajo: 11. avgusta 1994 je moški prodal Stingov CD preko ameriške maloprodajne platforme NetMarket. To je prvi primer, ko potrošnik kupi izdelek od podjetja prek svetovnega spleta – ali “spletne trgovine”, kot ga danes običajno poznamo.

Od takrat se je spletna trgovina razvila, da bi izdelki bili lažje dostopni in kupovani preko spleta. Podjetnikom spletna trgovina omogoča, da prodajo svoje izdelke ali storitve v obsegu, ki je z tradicionalno prodajo ni mogoče doseči.

Po napovedih naj bi svetovna prodaja na drobno v spletni trgovini do leta 2020 dosegla 27 bilijonov dolarjev.

Vrste spletnih trgovin

Obstajajo štiri glavne vrste spletnih trgovin, ki lahko opišejo skoraj vsako transakcijo, ki poteka med potrošniki in podjetji.

1. Končnim potrošnikom (B2C):
Ko podjetje prodaja blago ali storitev posameznemu potrošniku (npr. Kupite par čevljev pri spletnem trgovcu). Teh spletnih trgovin je trenutno največ.

2. Podjetje podjetjem (B2B):
Kadar podjetje proda blago ali storitev drugemu podjetju (npr. Podjetje prodaja programsko opremo kot storitev za druga podjetja)

3. Potrošnik potrošnikom (C2C):
Ko potrošnik proda blago ali storitev drugemu potrošniku (npr. Prodajate staro pohištvo na eBayu drugemu potrošniku).

4. Potrošnik podjetjem (C2B):
Ko potrošnik proda svoje izdelke ali storitve podjetju ali organizaciji (npr. Influencer ponuja svojo spletno občinstvo v zameno za plačilo ali fotograf dovoli njihovo fotografijo za uporabo v podjetju).

Primeri spletne trgovine

Elektronsko poslovanje lahko vključuje različne oblike, ki vključujejo različne transakcijske odnose med podjetji in potrošniki, pa tudi različne predmete, ki se izmenjujejo kot del teh transakcij.

1. Trgovina na drobno:
Prodaja izdelka s strani podjetja neposredno stranki brez posrednika.

2. Trgovina na debelo:
Prodaja izdelkov na veliko, pogosto trgovcu na drobno, ki jih nato proda neposredno potrošnikom.

3. Dropshipping:
Prodaja izdelka, ki ga proizvede in pošlje potrošniku tretja oseba.

4. Prednaročila:
Plačilo za izdelek vnaprej, preden je dobavljiv. Ta oblika spletne trgovine se uporablja, ko podjetja še nimajo razvitega izdelka oz. storitve in za zagon proizvodnje oz. dokončanje izdelka potrebujejo denar.

5. Naročnina:
Samodejni ponavljajoči se nakup izdelka ali storitve, dokler se naročnik ne odloči za preklic.

6. Digitalni izdelki:
Naložljivi digitalni izdelki, predloge in tečaji ali digitalni mediji, ki jih je treba kupiti za porabo ali imeti dovoljenje za uporabo.

7. Storitve:
Tudi storitve je mogoče kupiti preko spletne trgovine.

Dovolite nam, da vam pomagamo izdelati spletno trgovino, ki bo prodajno usmerjena in SEO optimizirana.

V paket izdelava spletne trgovine spada tudi urejevalnik za samostojno urejanje spletne strani. Vašo novo spletno trgovino si lahko na enostaven način (potrebujete le osnovno znanje računalništva) urejate popolnoma sami. Da bi bilo urejanje še enostavnejše, vam ob zaključku projekta organiziramo izobraževanje ter omogočimo dostop do online tečaja urejanja spletne trgovine.

Paket izdelava spletne trgovine je tehnično dovršen, optimiziran za hitrost nalaganja, da je vaš kupec trgovine ne zapusti še preden se je naložila.

Ker je izdelava spletne trgovine kompleksen projekt zahteva od nas veliko strokovnega znanja iz vseh področij (skladiščenje, nabava, prodaja, marketing, kadrovanje, vodenje, …). Ker so naši strokovnjaki izkušeni iz vseh področij poslovanja podjetja smo prepričani, da vam bomo izdelali prodajno učinkovito spletno trgovino.

Pred pričetkom izdelave spletne trgovine, vam svetujemo, da se dobro informirate o sami optimizaciji spletne trgovine. Ker to je ključnega pomena za uspeh vaše spletne trgovine.

Izdelava spletne trgovine POSLOVNI  – vključeno je vse, kar potrebujete za predstavitev in nakup izdelka na spletu

Spletno trgovino lahko kasneje vedno nadgradite z funkcionalnostmi iz drugih paketov in jo na koncu pripravite za izvajanje digitalnega marketinga.

Dizajn spletne trgovine je unikaten, prilagojen vaši dejavnosti in celostni podobi.

Spletna trgovine je izdelana v odzivnem (responsive) načinu – prilagojena mobilnim napravam.

V OSNOVNI paket izdelava spletne trgovine vam vključimo tudi vse zakonsko potrebne vsebinske funkcionalnosti, ki jih spletno mesto mora vsebovati (GDPR skladnost).

Kaj je vključeno v OSNOVNI paket izdelava spletne trgovine?

  • napredno spletno stran, izdelano v sistemu Woocommerce (WordPress)
  • postavitev predloge – izgleda strani + grafična dodelava prilagojena vašemu logotipu in cgp
  • grafična priprava podstrani
  • osnovni plačilni sistemi (predračun, paypal, po povzetju)
  • komponenta za spletno trgovino in konfiguracija
  • vstavljanje testnega izdelka (vstavljanje izdelkov izvedete sami ali pa vam lahko to uredimo mi za doplačilo)
  • premium vtičnik za kontaktne obrazce in povpraševanje
  • vtičnik za deljenje na družbenih omrežjih
  • urejevalnik za samostojno urejanje spletne strani
  • GDPR vtičnik za skladnost vaše trgovine z zakonom ZVOP-1

Komu je OSNOVNI paket izdelava spletne trgovine namenjena?

  • Namenjena je vsem, ki si želite funkcionalno, unikatno osnovno spletno trgovino z najnižjimi možnimi stroški
  • Idealna je za vse, ki imajo omejena strastva za izdelavo spletne trgovine
  • Namenjena je nezahtevnim strankam, ki jih ne zanima uvedba digitalnega marketinga in plačljivega oglaševanja svoje spletne trgovine

Ne spreglejte

Ob naročilu izdelave spletne trgovine, je nujno izbrati paket vzdrževanja spletne trgovine. Zakaj je to potrebno, si lahko ogledate tukaj. Vse ponudniki spletnega gostovanja (vsaj tisti resnejši) imajo strežnike nastavljene tako, da v primeru vdora v spletno stran, vašo domeno blokirajo in vaši kupci nimajo dostopa do vaše spletne strani. Vzdrževanje spletne trgovine je zato nujno potrebno, saj so vdori v spletne strani vedno pogostejši, odstranjevanje vdorov (vorusov) pa je dolgotrajen in predvsem drag postopek.

Pogosta vprašanja

Kaj še potrebujem, preden lahko začnem z prodajo izdelkov?

Paket zajema izdelano spletno trgovino v CMS sistemu, predloga prilagojena vaši celostni podobi, konfigurirani osnovni plačilni sistemi (paypal, po povzetju, po predračunu), GDPR skladnost spletne trgovine. Trgovina je pripravljena tako daleč, da lahko začnete vnašati izdelke in s tem posledično začnete z prodajo.

V paket ni zajeto oblikovanje glavne (prve) strani. Ta storitev je vključena v našem paketu, ki si ga lahko ogledate tukaj …

Kateri načini plačila so vključeni v osnovni paket izdelava spletne trgovine?

V osnovni paket izdelava spletne trgovine so vključeni trije načini plačila: paypal, po povzetju in po predračunu. Lahko pa se dodajo tudi drugi načini plačila (Plačilo na obroke, Plačilo z kreditno kartico Visa, MasterCard, American Express, DINERS, …)

Kako pa je z vzdrževanjem trgovine?

Paket vzdrževanja si lahko konfigurirate sami na naši spletni strani tukaj …

Kako dolgo traja izdelava spletne trgovine iz paketa osnovni?

Spletno trgovino vam postavimo v roku 3-5 dni od prejema naročila. Od tega trenutka naprej lahko že vnašate izdelke.

Ali lahko pri vas registriramo spletne domene?

Da, uredimo vam tudi registracijo spletnih domen s končnico .com, .net, .org, .info, .eu, .si …

Ali lahko pri vas sklenem gostovanje za spletno trgovino?

Da, paket gostovanja si lahko izberete na naši spletni strani tukaj …

Lahko nam tudi zagotovite spletno pošto?

Seveda, glede na vaš izbran paket gostovanja, vam pripadajo tudi e-poštni naslovi za vašo domeno.

10 priporočil za uspešno spletno trgovino

Podajamo vam 10 priporočil za izdelavo spletne trgovine, s pomočjo katerih bo vaše spletno mesto postalo popolna spletna trgovina.

1. Omislite si svoj edinstven dizajn

Če boste spletnemu mestu dali svojo edinstveno osebnost, ga boste pomagali ločiti od konkurence. Seveda je to potrebno storiti na pameten način. O svoji spletni trgovini razmišljajte kot o fizični trgovini. Dajte mu edinstven slog, ki pritegne vaše stranke, da se vedno znova vračajo. Naj bo obisk vaše spletne trgovine zapomnljiv v očeh obiskovalca.

2. Opredelite svoj ciljni trg in projekt izdelava spletne trgovine usmerite h kupcu

Ključnega pomena je, da opredelite svoj ciljni trg in k temu prilagodite celotno spletno trgovino. Na začetku ciljajte samo na en trg.

Najprej izberite ciljni trg, poskrbite, da bodo vaši izdelki unikatni, in spletno trgovino prilagodite vašemu ciljnemu trgu.

3. Zagotovite, da je vaša spletna trgovina prijazna do uporabnika

Navigacija je bistvena za spletno trgovino. Vaša spletna trgovina bo verjetno vsebovala od deset do sto in celo tisoč izdelkov, vaši potencialni kupci nimajo časa, da bi si ogledali vse izdelke v vaši spletni trgovini, zato poskrbite že v samem začetku projekta izdelava spletne trgovine, za prijazno navigacijo vašega spletnega mesta. Izdelke organizirajte po kategorijah in omogočite funkcijo iskanja, da bi stranke lahko prišle naravnost do izdelkov, ki jih želijo.

4. Zagotovite varnost spletne trgovine

Nepridipravi najpogosteje ciljajo na spletne trgovine, ne samo zaradi denarja, ampak tudi zaradi informacij o strankah, in s temi podatki lahko nepridipravi povzročijo veliko škode. Vaša odgovornost je, da poskrbite za varnost vaše spletne trgovine.

5. Naj bo vaše spletno mesto preprosti in uporabniku prijazno

Nekateri pretiravajo s svojimi spletnimi trgovinami. Opremljajo jo z veliko nepotrebnimi elementi ter fotografijami velikih velikosti in utripajočimi elementi, kar na eni strani naredi njihova spletna mesta precej privlačna, na drugi strani pa odvračajo pozornost kupca od namena obiska spletne trgovine. Da o hitrosti nalaganja spletne trgovine, uporabnikovi izkušnji in prijaznosti le tej ne govorimo. Ti elementi so strup za SEO optimizacijo.

6. Upoštevajte minimalizem

Eden od načinov za izboljšanje spletne trgovine je prakticiranje minimalizma. Vedno si prizadevajte biti preprosti, da ne odvračate pozornosti vaših strank od namena obiska vaše spletne trgovine. Odstranite odvečne in nepotrebne elemente, ki odvračajo pozornost obiskovalca.. Poleg tega ne uporabljajte preveč različnih barv in pisav.

7. Možnost iskanja je zelo pomembna

Funkcijo iskanja smo omenili kot del izboljšanja prijaznosti do uporabnika, vendar bi jo radi ponovno omenili, ker je potrebno ponovno poudariti njen pomen. Iskanje lahko dramatično loči vašo spletno trgovino od tistega, ki ga nima. Prav tako iskalnik pripomore k višji konverziji vaše spletne trgovine.

8. Vzamite si čas pri opisu izdelkov

Opis izdelka je eden najbolj podcenjenih elementov spletnih trgovin. Za razliko od fizičnih trgovin spletne trgovine strankam ne morejo zagotoviti poskušanja izdelkov pred nakupom. To je ena od slabosti spletnih trgovin. Temu se lahko izognete tako, da napišete opise izdelkov tako, da daste kupcu čimboljši občutek o izdelku. Zaradi SEO optimizacije vam svetujemo, da so opisi izdelkov narejeni unikatno (ne kopirat opisov izdelka iz drugih spletnih strani), opise izdelka napišite sami, z svojimi besedami.

9. Izpostavite svojo blagovno znamko

Namen vaše blagovne znamke je dodelitev identitete vašemu podjetju. Naj bo vaša blagovna znamka vidna na vseh straneh in naj bodo simboli blagovne znamke dosledni. Tako bodo vaše stranke prepoznale vašo blagovno znamko tudi, ko se boste pojavili v kopici drugih blagovnih znamk. Zato je pomembno, da gradite svojo blagovno znamko vedno in povsod.

10. Uporabite pozive k dejanju (call to action)

Spletno trgovino si postavite z namenom zaslužka. Vendar konverzij ne bo, če ne boste uporabili pozive k dejanju. Kupcu morate povedati, kaj želite, da na vaši spletni trgovini naredi.

Eden od načinov za povečanje stopnje konverzije je uporaba poziva k dejanju. Poziv k dejanju je izraz, ki pomeni povabiti ljudi k takojšnjemu ukrepanju. V vašem primeru ta ukrep na koncu vodi do nakupa.

5 razlogov zakaj začeti svojo spletno trgovino

Imeti svojo spletno trgovino je za mnoga podjetja vse bolj priljubljeno. Spletna trgovina vam omogoča, da svoje izdelke oz. storitve prodajate prek spleta 24 ur na dan, 365 dni v letu. Prodajati lahko začnete isti dan, ko ste postavili spletno trgovino.

Izdelava spletne trgovine pa je lahko nekoliko zastrašujoča, če ne veste, kako se lotiti celotnega procesa. Nič zato, zato smo pa mi tukaj, da vam smetujemo in podamo točne korake, kako priti do svoje lastne spletne trgovine.

Podajamo vam 5 razlogov, zakaj bi morali imeti lastno spletno trgovino. Ne glede na to, ali ste začetnik ali imate dolgoletne izkušnje z vodenjem svojega podjetja, lahko z malo truda in odločnostjo uspete v spletni prodaji.

1. Velika rast spletnih nakupov

Prvi razlog je neposredno povezan s statistiko. Spletni nakupi iz leta v leto rastejo, zato je treba kot lastnik podjetja ostati v koraku s časom. Pomembno je biti tudi prisotni na trgih, kjer je prostora za rast, in to je to.

Spletna trgovina je poslovni model tako za nove podjetnike kot za tiste, ki želijo razširiti svoje obstoječe poslovanje. Če se želite vključiti v spletno poslovanje, je sedaj pravi čas.

2. Hitra postavitev spletne trgovine

Širok spekter platform za ustvarjanje in upravljanje spletnih trgovin je lastnikom podjetij precej olajšal nastop na spletu. Platforme, kot sta Magento ali WooCommerce, so dostopne in prilagodljive, odvisno od velikosti podjetja. Medtem ko njihov razvoj pogosto zahteva sodelovanje s spletno agencijo, je vzdrževanje zaključenih spletnih trgovin dokaj enostavno in cenovno ugodno.

Vse to pa pomeni, da lahko tudi začetniki in mala podjetja lansirajo lastne spletne trgovine brez velikih finančnih naložb.

3. Ljudje kupujejo prek spleta (iz udobnega domačega naslonjača)

Vsi vemo, da se bo trgovina brez kupcev hitro zaprla. Enako velja za spletne trgovine. Na srečo ljudje kupujejo stvari prek spleta bolj kot kdajkoli prej. Podatki kažejo, da je 80 % ljudi z dostopom do interneta nakupovalo prek spleta, 67 % ljudi (generacije rojene približno med 1980 in 1990) pa raje nakupujejo prek spleta in ne v fizični trgovini .

Dejstvo je, da mlajši ljudje raje nakupujejo prek spleta in odstotek, ki to stori, se bo samo povečeval. Podjetja se morajo v tem trenutku prebiti na vrh, če želijo uspeti. Številna podjetja se še vedno ne zavedajo tega dejstva, zato, če se odločite DANES za izdelavo lastne spletne trgovine, boste prehiteli vašo konkurenco.

4. Enostavno pridobivanje strank

Ne le, da veliko ljudi nakupuje prek spleta, ampak imajo lastniki spletnih trgovin veliko več možnosti, da dosežejo svoje potencialne kupce in jih pretvorijo v kupce. Internetni marketing ponuja ogromno možnosti za pametne lastnike podjetij.

Z različnimi kanali (socialnimi omrežji, email marketingom, …) lahko preprosto prepoznate in dosežete svoje potencialne stranke in jih napotite v vašo spletno trgovino. Ta vrsta pristopa pogosto omogoča ponovne nakupe oz. doprinese h konstantni rasti vaše prodaje in konstantni rasti novih kupcev.

5. Samodejni prodajni lijak

Večina rešitev v spletnih trgovinah ponuja načine za avtomatizacijo delov poslovnih procesov, povezanih s prodajo. Na primer, s tradicionalno prodajo morate prepričati vsako novo stranko v vaši fizični trgovini, da kupi pri vas.

V spletni trgovini vaši opisi izdelka prodajajo 24 ur na dan, 365 dni v letu brez vašega osebnega svetovanja.  Najboljši del pa je, da morate te opise izdelka ustvariti samo enkrat. Ko to storite, spletna trgovina samodejno ustvarja prodajo, medtem ko se vi osredotočate na druge stvari.

 

Zaključek

Spletna trgovina ponuja veliko priložnosti za sodobna podjetja. Ustvarjanje dobičkonosne spletne trgovine še nikoli ni bilo lažje. Vendar to ne pomeni, da je lahko izdelati uspešno spletno trgovino. Tako kot pri vseh poslovnih podvigih sta načrtovanje in strategija ključnega pomena.

Če potrebujete pomoč pri razvoju strategij spletne trgovine ali vprašanja o tem, katero tehnologijo uporabiti za vašo spletno trgovino, nas pokličite za brezplačni posvet. Dosegljivi smo vam na Tel: 040 744 977 . Pomagali vam bomo ustvariti donosno spletno trgovino in s tem pripomogli k rasti vašega podjetja. Svetujemo pa vam tudi, da na spremljate našo revijo INTERNET, kjer boste dobili veliko znanja s področja spletne prodaje, marketinga in nastopa na spletu.

 

Dovolite nam, da vam pomagamo pri izdelavi vaše spletne trgovine in skupaj ustvarimo spletno trgovino, ki bo prodajno naravnana in SEO optimizirana.

Mnenja

Zaenkrat še ni mnenj.

Bodi prvi ocenjevalec “Izdelava spletne trgovine – OSNOVNI”

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki beležijo obisk na strani in druge statistične podatke v Google Analytics.

Za izboljšanje naše spletne strani sledimo anonimnim uporabniškim informacijam.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Zavrni vse piškotke
Sprejmi vse piškotke