fbpx
Kaj mora vsebovati vsaka spletna stran

Kaj mora vsebovati vsaka spletna stran?

Kaj mora vsebovati vsaka spletna stran se vpraša vsak, ki se loti postavitve svoje spletne strani.

Spletno mesto mora biti v celoti prilagojeno uporabniku. Vsebinska struktura spletnega mesta in vsebinska zasnova igrata tukaj ključno vlogo. Pomembno je, katere vsebine izpostavimo na domači (naslovni) strani. Hkrati pa je pomembno tudi, da uporabnikom na svojih spletnih straneh ponudimo spletni meni, preko katerega lahko dostopajo do vsebin, ki jih zanimajo.

Danes je ponudnikov izdelave spletne strani že toliko, da je med njimi zelo težko izbrati primernega zase. Na srečo pa Google in ostali spletni iskalniki delujejo tako, da višje rangirajo tiste spletne strani, ki so bolje optimizirane in tako primernejše za izvedbo.

Spletna stran je danes osnovno prodajno orodje vsakega podjetja, ne glede na dejavnost.

Pri kvalitetni izdelavi spletne strani pa je poleg samega izgleda strani in prilagodljivosti strani za mobilne naprave pomembnih še nekaj ostalih zadev.

Katere so značilnosti dobro postavljene spletne strani

  1. Najmanjša možna hitrost nalaganja spletne strani

Pomembno je, da se spletna stran naloži hitro, saj iskalniki strani, ki se hitreje nalagajo, uvrščajo višje. Če pa želimo, da je hitrost nalaganja čim krajša, pa je spletno stran potrebno optimizirati za hitrost. Slike na strani morajo biti najmanjše možne resolucije za optimalen prikaz v brskalnikih, datoteke s stili in javascripti pa morajo biti združene in zmanjšane. Omogočiti pa je treba tudi pomnilnik strani in pomnilnik v iskalniku. Istočasno je potrebno poskrbeti še za hitro gostovanje in zanesljiv strežnik. Hitrost nalaganja lahko preverimo z brezplačnimi orodji, kot so Google PageSpeed Insights, Pingdom in GT Metrix.

  1. Optimizacija spletne strani za iskalnike (SEO)

Nič nam ne pomaga, če imamo spletno stran, ki je brezhibna, se prilagaja mobilnim napravam in se hitro nalaga, če ni tudi optimizirana za iskalnike. Kaj pa to pomeni? SEO je angleška kratica za Search Engine Optimization (optimizacija za spletne iskalnike) in je najpomembnejši korak pri izdelavi spletne strani. Brez optimizacije strani za ključne besede, je težko oz. skoraj nemogoče doseči želeno obiskanost spletne strani. Ponudnikov je namreč veliko in vedno več jih ima zelo dobro optimizirane spletne strani. Vsi ti ponudniki vaših storitev se bodo v Googlu in drugih iskalnikih nahajali pred vami. Razen v primeru, da bo vaša spletna stran bolje optimizirana od njihove.

  1. Vsebina na strani namenjena ciljni publiki

Eden izmed pomembnih kriterijev visoke uvrščenosti v iskalnikih je tudi čas, ki ga obiskovalci preživijo na spletni strani. Dalj časa, ko se zadržijo na posamezni podstrani, bolje je. Da to dosežemo, moramo poskrbeti za zelo dobro napisano in kakovostno vsebino. Takšna vsebina je običajno obiskovalcem v pomoč in jim pomaga pri reševanju težav in izzivov. Najvišje so uvrščene tiste vsebine, ki opisujejo razlage, npr. »Kako optimiziramo spletno strani«, »5 korakov do uspešne spletne optimizacije« in podobno. Tovrstne vsebine so namreč bolj brane, uporabniki pa se pri branju navadno zadržijo bistveno več časa kot pri običajnih vsebinah ali ponudbah.

  1. Fotografije in video vsebine na strani

Ena fotografija pove več kot 100 besed, video jih pove več kot 1000! Prednost uporabe video vsebin je med drugim tudi to, da obiskovalci dalj časa ostanejo na naši spletni strani, če si ogledujejo zanimive video vsebine. Z ogledom videa namreč prihranimo čas, zato se video vsebine v iskalnikih uvrščajo višje od preostalih vsebin. Fotografije na spletni strani so nujno potrebne, biti pa morajo pravilno poimenovane in označene, saj Google nepravilno poimenovane fotografije ne more pravilno indeksirati.

Katere so te vsebine oz. katere strani mora vsako spletno mesto vsebovati?

DOMAČA stran

Domača oz. naslovna spletna stran naj vsebuje kratek povzetek celotne spletne strani, torej kratek opis podstrani ter gumb Preberite več. Povzetki naj bodo napisani razumljivo in privlačno, da bodo pritegnili uporabnike v prvih desetih sekundah ogleda strani.

Zelo popularna so tudi vprašanja s kratkimi in jedrnatimi odgovori, kot npr:

  • Kdo smo?
  • Kaj počnemo?
  • Kako vam pomagamo?
  • Zakaj izbrati nas?
  • Kaj so naše prednosti oz. v čem smo boljši od konkurence?
  • Kako delamo (koraki, postopek)?
  • Kakšne cene imamo?

Iz samega koncepta in vsebine prve strani naj bo vidno, kdo je vaša ciljna skupina.

V primeru, da delate za manjša podjetja, naj bo ponudba temu tudi primerna. Izpostavite reference takšnih podjetij, kakršnih si želite za svoje nove stranke.

Kaj naj vsebuje domača (naslovna) stran?

  • Naslovna stran naj vsebuje kratek opis vašega podjetja oz. dejavnosti.
  • Naštete naj bodo vaše storitve oz. izdelki s povezavami na podstrani.
  • Našteti naj bodo razumni razlogi, zakaj bi stranka izbrala prav nas.
  • Na kratko naj bo opisan naš način dela, najbolje po korakih.
  • Dobro je, da objavimo svoj cenik izdelkov ali storitev ali napravimo preproste pakete storitev.
  • Na prvi strani naj se nahaja tudi kontaktni obrazec za povpraševanje.
  • Manjkati ne smejo tudi kontaktni podatki (telefonska številka, e-naslov, naslovi družbenih omrežij).
  • Dodajte še zemljevid podjetja (google map), da vas bodo stranke hitreje našle.

Stran O NAS

Stran s predstavitvijo vašega podjetja oz. dejavnosti je odlična priložnost, da se karseda dobro predstavite širši javnosti.

Pomembno je, da se predstavite v najboljši luči. Osredotočite se torej na vaše prednosti.

Spletna stran O nas naj vsebuje odgovore na naslednja vprašanja:

  • Kako dolgo ste že na trgu?
  • Kaj je vaš slogan / načelo?
  • Koliko je zaposlenih / sodelavcev?
  • Katere so vaše prednosti?
  • V čem se razlikujete od vaše konkurence?
  • Kakšna je vaša zgodovina?
  • Ali imate kakšne nagrade, priznanja, certifikate?

Priporočljivo je, da na strani vključite tudi fotografije sodelavcev. Vsak od naj na kratko napiše nekaj stavkov, kdo je in s čim se ukvarja. Dodate lahko tudi njihove kontaktne podatke, da jih bodo stranke lažje kontaktirale.

Stran STORITVE / REŠITVE

Posredujte uporabnikom jasne informacije o vaših storitvah oz. rešitvah.

Te informacije oz. opisi naj bodo čim bolj pregledni in izčrpni. Začnite z navedbo seznama vseh storitev. Če je storitve in njihovih opisov veliko, naj bodo razdelani v posamezne sklope. Na strani storitev vključite kratek povzetek vaših storitev s povezavami na podstrani. Na podstraneh naj bodo posamezne storitve izčrpno opisane.

Kako opisati vaše storitve?

  • Jasno opredelite kaj so vaše storitve.
  • Zapišite prednosti vaših storitev.
  • Po čem se vaše storitve razlikujejo (so bolje) od konkurence?
  • Dodajte fotografije storitev oz. rešitev.

Stran IZDELKI / PONUDBA

Zagotovite vašim potencialnim kupcem vse informacije o izdelkih, ki jih prodajate.

Izdelki naj bodo prikazani v obliki spletne trgovine. Vidna naj bo slika, cena in kratek opis izdelka. Ob kliku na izdelek bodo vaši kupci lahko prebrali vse podrobnosti. Če imate izdelkov več, jih smiselno vključite v kategorije.

Kako opisati vaše izdelke?

  • Vsak izdelek naj vsebuje svoj edinstven opis.
  • Vključite lastnosti in prednosti izdelka.
  • Po čem se izdelek razlikuje od ostalih podobnih izdelkov?
  • Dodajte galerijo fotografij izdelka.
  • Dodajte video, če ga imate.

Stran POGOSTA VPRAŠANJA / FAQ

Odgovori na pogosta vprašanja vam nudijo priložnost, da strankam vnaprej odgovorite na vse, kar bi jih utegnilo zanimati.

Vključite predvsem tista vprašanja, ki vam jih stranke najpogosteje zastavljajo. Na tak način boste razrešili vse dvome in nejasnosti in skrajšali pot od ogleda do nakupa.

Katera načela je dobro upoštevati?

  • Vprašanja vedno zastavljajte v pozitivnem smislu.
  • Na vprašanja odgovorite iskreno in razumljivo.
  • Odgovori naj bodo zanimivi in naj uporabnike pritegnejo.
  • Odgovori naj bodo prepričljivi, da stranke prepričajo v nakup.
  • Postavite se v vlogo kupca in razmislite, kaj vse bi ga utegnilo zanimati.
  • Odgovori morajo vašim novim strankam pregnati vse dvome in pomisleke.

Stran IZJAVE KUPCEV

Pokažite svojim potencialnim strankam, kako edinstveni ste.

Izjave kupcev, pomagajo večati vašo vrednost. Večajo zanesljivost, kredibilnost in zaupanje. Še posebej pa to velja, če vsebujejo tudi fotografijo in povrh še kontaktne podatke. Izjave kupcev kažejo, da so tudi drugi ljudje kupili vaše storitve ali izdelke in so z njimi zadovoljni.

Katere odgovore kupcev vključite v njihove izjave?

  • Pri čem ste sodelovali s kupcem?
  • Katere prednosti pri procesu dela bi izpostavili?
  • Kaj vam je bilo pri sodelovanju najbolj všeč?
  • Zakaj ste izbrali ravno nas?
  • Zakaj ste najbolj hvaležni pri našem produktu / storitvi?
  • Kakšen uspeh vam je prinesel naš produkt?

Stran KONTAKT / POVPRAŠEVANJE

Navedite svojim potencialnim strankam vse načine, kako lahko stopijo v stik z vami.

Izpostavite tiste podatke, preko katerih ste vedno in povsod dosegljivi.

Katere kontaktne podatke naj izpostavimo?

  • E-naslov, preko katerega lahko kadarkoli in hitro odgovorite.
  • Telefonsko številko, da vas stranke lahko pokličejo.
  • Poštni naslov in kraj, kjer imate poslovalnico.
  • Google zemljevid, da vas bodo lažje našli.
  • Naslove profilov družbenih omrežij (Facebook, Instagram, Linkedin …).
  • Kontaktni obrazec, da vam lahko pošljejo sporočilo.

Stran POLITIKA (IZJAVA O) ZASEBNOSTI

Obiskovalci vaše strani morajo vedeti, da so njihovi podatki pri vas varni.

Tudi kadar niso! Navesti morate, kako in na kakšne načine se bodo uporabljali podatki, ki jih morda zbirate. Vašo politiko morate strogo spoštovati in varovati vse uporabniške podatke.

Kaj je nujno potrebno vključiti?

  • V skladu z GDRP morate navesti, katere informacije zbirate in za kaj
  • Informacijo, kako se uporabljate podatke, ki jih zbirate na strani
  • Navodilo, kako lahko uporabniki zahtevajo informacijo, katere njihove podatke imate
  • Informacijo o tem, ali in s kom boste delili njihove podatke
  • Izjave o tem, kako ščitite podatke, uporabnike in sami sebe

Stran NOVICE / BLOG

Nagovarjajte uporabnike in kupce in izpostavite svoje mnenje.

Na tem mestu je dovoljeno, da izražate svoje mnenje. Pohvalite se, pojasnite, zakaj ste najboljši v tem, s čimer se ukvarjate. Pokažite vaše dosežke, nagrade, pohvale. Objavite dogodke in seminarje, katerih se udeležujete ali jih pripravljate.

Navežite stik z možnostjo povezovanja

  • Vključite informacijo o tem, kako sodelujete z mediji
  • Vključite povezave za prenos logotipov, fotografij, dokumentov
  • Predstavite nova delovna mesta in možnosti sodelovanja

Stran PORTFOLIO / REFERENCE

Če ste ustvarili projekte, je tukaj priložnost, da jih pokažete.

Stran z referencami je obvezna za vse oblikovalce, fotografe, umetnike, spletne in marketinške agencije… Skratka za vse, ki so nekaj izdelali.

Kaj vključiti na stran z referencami?

  • Vaše izdelke oz. primere izdelkov
  • Prikažite raznolikost izdelanih projektov
  • Vključite dobre fotografije in kratek opis s povezavo na podstran
  • Vključite lahko še ime naročnika in datum izdelave
  • V primeru, da ta obstaja, vključite še spletni naslov projekta

Če potrebujete izdelovalca spletne strani oz. trgovine lahko izberete svoj paket izdelave vašega spletnega mesta iz naših vnaprej pripravljenih paketov.

Seo optimizacija spletnih strani
Zapri

Kategorije

Navigacija
Zapri

Moja košarica

Viewed

Nazadnje ogledano

Zapri

Rešitve

Nastavitve zasebnosti shranjene!
Politika zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne trgovine je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Za nemoteno delovanje spletne trgovine uporabljamo piškotke.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni vse piškotke
Sprejmi vse piškotke