fbpx

Optimizacija spletnih strani – svetovanje

(2 mnenji strank)

Od: 219,60  z DDV / mesec in 91,50  enkraten strošek

Optimizacija spletne strani je investicija, ki se vam definitivno čez čas povrne. Postopek je odvisen od večih dejavnikov, ki vplivajo na ceno optimizacije spletne strani. Prav zaradi tega, cene optimizacije spletne strani ne moremo določiti v paketu in vas prosimo, da nas za ponudbo kontaktirate.

V primeru, da potrebujete zgolj svetovanje pri SEO optimizaciji spletne strani (mentorstvo)  pa vas prosimo, da izberete število podstrani, ki jih je potrebno optimizirati na vaši spletni strani, nato kliknite NAROČI ZDAJ in zaključite naročilo. Mentorstvo predvidoma traja 3-12 mesecev, odvisno od zahtevnosti spletnega mesta. Ponujena cena mentorstva za SEO optimizacijo spletne strani se plačuje mesečno.

Počisti
+ -


Proces: seo optimizacija, optimizacija spletnih strani oz. optimizacija spletne strani

Želja vsakega lastnika spletne strani je, da se v iskalnikih razvršča (organsko oz. neplačljivo) čim višje. Zaradi visoke konkurence in plačljivih oglasov je to vedno težje in težje. Zato je v optimizacijo spletne strani potrebno vložiti veliko časa, znanja, energije in sredstev. SEO optimizacija spletne strani je dolgotrajen postopek, rezultati pa niso vidni čez noč.

Zato je nujno, da o procesu seo optimizacija spletne strani začnete razmišljati še preden spletno stran oz. trgovino izdelate. Svetujemo vam, da izdelavo spletne strani oz. trgovine prepustite strokovnjaku, ki obvlada (zraven postavitve spletne strani) tudi seo optimizacijo spletne strani, se spozna na delovne procese v podjetju, se spozna na marketing, nabavo, prodajo, vodenje in ki praktično pokriva vse aspekte poslovanja podjetja. V našem podjetju obvladamo prav vsa področja poslovanja podjetja, zato smo prepričani, da vam lahko izdelamo prodajno, optimizirano spletno stran oz. trgovino. Več o tem kaj mora vsebovati vsaka spletne stran si lahko preberete tukaj …

Delež obiskovalcev, ki prispejo na vašo spletno stran iz organskih (neplačljivih) virov, bi morala znašati vsaj 60 % vseh obiskovalcev na vaši spletni strani. Če tega ne dosegate, se morate urgentno posvetiti seo optimizaciji vašega spletnega mesta.

Pri organskem obisku bodite pazljivi na stopnjo konverzije. V primeru, da je stopnja konverzije velika (25 + %) to ni dobro, ker so to obiski posameznikov, ki vaše spletno mesto že poznajo in spadajo v tako imenovano brendirano skupino vaših obiskovalcev. Organske poizvedbe bi morale na vaše spletno mesto pripeljat nove obiskovalce. To bi naj bil tudi vaš prvi cilj pri optimizaciji spletne strani.

SEO optimizacija spletnih strani vključuje tri glavna področja: Raziskava ključnih besed, On site optimizacija, Off site optimizacija.

Investicija v optimizacijo spletne strani se začne obrestovati, ko zna nekdo pravilno razporediti in integrirati vsa tri področja seo optimizacije.

Če na spletno stran pozabite, bo hitro prišel nekdo boljši (ki bo pripravljen investirat v optimizacija spletnih strani) in vas izpodrinil v iskalnikih. Zato že danes poskrbite, da boste vsaj 2 koraka pred vašo konkurenco.

V primeru, da želite, da celoten proces “seo optimizacija spletne strani” opravimo mi, vas prosimo, da izpolnite spletni obrazec.

Ker smo tako prepričani, da vemo kaj delamo, vam ponujamo ceno optimizacije spletne strani glede na učinek. To pomeni, da plačate, ko se vaša stran uvršča med prva mesta v google iskalniku.

Svetovanje pri SEO optimizaciji poteka za vsako stran drugače, saj je vse odvisno kako je vaša stran zgrajena, kaj vse je integrirano in predvsem kako obsežno spletno stran oz. trgovino imate. Načrt SEO optimizacije spletne strani je odvisen tudi od vaše konkurence in koliko truda vlaga vaša konkurenca v optimizacijo spletne strani oz. trgovine. SEO svetovanje je zastavljeno tako, da skupaj sodelujemo pri načrtu optimizacije celotnega spletnega mesta, predlagane rešitve nato SAMI integrirate, skupaj pa nato pregledamo rezultate in analiziramo napredek procesa seo optimizacija spletne strani.

Pomembno je naslednje: Pripravljeni boste morali biti na nenehno delo na vaši strani, sledit načrtu SEO optimizacije strani, mogoče boste morali na novo postaviti spletno stran, pripravljat vsebine na ključno besedo in še veliko drugega. V glavnem, veliko dela vas čaka.

Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj je seo optimizacija spletne strani?

Optimizacija spletne strani (SEO) je postopek izboljšanja vidljivosti vaše spletne strani prek naravnih oz. neplačanih (organskih) iskalnih rezultatov. Vsak spletni iskalnik ima svoja pravila razvrščanja iskalnih rezultatov, ki se stalno spreminjajo in prav zato je optimizacija spletnih strani proces, ki zahteva stalno prilagajanje vsebine vaše spletne strani.

Cilj optimizacije spletne strani je doseči čim višje razvrščanje na izbrane ključne besede.

Zakaj potrebujem seo optimizacijo spletne strani?

Optimizacijo spletne strani potrebujete, če se želite pojaviti v iskalniku na določeno ključno besedo. Višje kot se vaša spletna stran pojavi med iskalnimi zadetki, več uporabnikov spletnega iskalnika bo obiskalo vašo spletno stran.

Kaj je on site seo optimizacija spletnih strani?

On site SEO optimizacija spletnih strani je optimizacija vašega spletnega mesta, da čimbolj ustreza spletnim robotom in da roboti vašo spletno stran čim višje razvrstijo med organskimi zadetki na izbrano ključno besedo.

Kaj je off site seo optimizacija spletnih strani?

Pri Off site SEO optimizaciji spletnih strani gre predvsem za zunanje dejavnike, ki vplivajo na uvrstitve vaše spletne strani v iskalnikih. Tukaj gre predvsem za gradnjo zunanjih povezav. Najbolj razšijeni načini za izgradnjo zunanjih povezav so spletni imeniki, blogi, družbena omrežja.

7 najpogostejših razlogov zakaj se spletna stran ne uvršča v Google?

Zakaj vaše spletne strani ni v iskalnikih je faktor večih dejavnikov:

  1. vsebina vaše spletne strani ni optimizirana na ključno besedo
  2. naslov strani ne vsebuje ključne besede
  3. nimate vzpostavljenega kazala strani in stran ni dodana v google search console
  4. headingi (oznake) ne vsebujejo ključnih besed
  5. spletna stran se prepočani nalaga
  6. slike niso poimenovane so prevelike in ne vsebujejo opisa ter nadomestnega (alt) besedila
  7. imate omogočeno “no index, no follow” na celotni strani

Česa ne smem početi pri seo optimizaciji spletnih strani?

Najbolj pomembno je, da ne kupičite ključnih besed. Da izbrano ključno besedo izberete le na ENI strani na vašem celotnem spletnem mestu. Ne poskušajte manipulirati z Googlovim algoritmom, ker vas bo Google kaznoval.

Nikakor ne kopirajte vsebine iz drugega spletnega mesta. Google točno ve, kdaj in kje, je bila določena vsebina objavljena. Vsebina vašega spletnega mesta mora biti UNIKATNA.

Ne podvajajte iste vsebine na večih straneh vaše spletne strani.

Kako se lotiti seo optimizacije spletne strani?

Osnovna in hitra navodila smo zapisali v spodaj objavljenem tekstu.

SEO Optimizacija spletnih strani je proces, sestavljen iz naslednjih nalog:

  • analiza ključne besede
  • analiza konkurence glede ključne besede
  • priprava besedila na ključno besedo
  • grafična in programerska priprava besedila in dodajanje poziva k dejanju (call to action)
  • optimizacija slik
  • optimizacija hitrosti nalaganja spletne strani
  • izdelava kazala spletnega mesta (site map)
  • povezava spletnega mesta z google search console in redno odpravljanje napak na spletnem mestu
  • grajenje zunanjih povezav
  • posodobitev vsebin spletne strani

Če se želite lotiti SEO optimizacije spletne strani na pravilen postopek, se morate zavedati, da se optimizacija spletne strani NIKOLI ne KONČA.

Analiza ključnih besed (prvi in ključen korak v procesu optimizacija spletnih strani)

Analizo ključnih besed lahko naredite z programom google ADS. Program je brezplačen, vse kar potrebujete je račun pri googlu (gmail račun). Rangiranje vaše spletne strani na določeno ključno besedo lahko preverite na strani Keyword Rank Checker.

Analiza konkurence (drugi najpomembnejši korak v procesu optimizacija spletnih strani)

Analizo konkurence na ključno besedo naredite zato, da veste katero ključno besedo uporablja vaša konkurenca in kako ima vaša konkurenca optimizirano spletno stran na vašo ključno besedo. To kar ima narejeno konkurenca morate vi narediti 2-3 x boljše.

Npr., če ima vaša konkurenca napisan blog za vašo ključno besedo za 300 besed (kar je min. za dobro optimizacijo) morate vi napisat članek na vašo ključno besedo dolg 1000 besed. Za analizo konkurence lahko uporabite pripomoček SEMrush.

Priprava seo besedila na ključno besedo (najpomembnejši faktor pri procesu SEO optimizacija spletnih strani)

Ko imate ti dve analizi narejeni, se lotite priprave besedila na ključno besedo.

Priporočila za pisanje seo besedila na ključno besedo:

  • ustvarite vsaj 1 notranjo povezavo
  • ustvarite vsaj 1 zunanjo povezavo
  • porazdelite ključno besedo po celotnem tekstu
  • naslov besedila se mora začeti z ključno besedo
  • besedilo se mora začeti z ključno besedo
  • prvi odstavek v besedilu se mora začeti z ključno besedo in v H2 odstavku
  • podnaslovi naj bodo v H3 odstavku
  • ustvarite meta opis in meta naslov
  • napišite besedilo dolgo min. 600 besed
  • dodajte vsaj eno fotografijo

Če uporabljate WordPress vam lahko pri seo optimizaciji spletne strani zelo pomaga komponenta YOAST seo. Za WordPress obstaja tudi brezplačna verzija, vendar priporočamo nakup licence, ker imate več možnosti pri optimizaciji besedila in kar je ključnega pomena, sami določite kako se bodo vaše objave na spletni strani (oz. izdelki) prikazovali pri deljenju uporabnikov na socialnih omrežjih. Kar je še priročno pri plačljivi verziji je to, da lahko optimizirate objavo še na več ključnih besed, kar pri brezplačni verziji vam omogočajo optimizicijo spletne strani na eno ključno besedo.

Poskrbite, da je vaše besedilo lektorsko pregledano in slovnično pravilno.

Grafična in programerska priprava besedila

Ko imate vnešeno in optimizirano vsebino, je čas, da vam besedilo prevzame oblikovalec in programer. Oblikovalec vam oblikuje besedilo, da je uporabniku prijazno, poišče primerne slike in jih doda v prispevek.

Programer vam sprogramira stran, vam doda pozive k dejanju (call to action), vstavi kontaktne obrazce in dodela spletno stran za ustvarjanje konverzij oz. prodaje.

Optimizacija slik (pomemben faktor pri procesu SEO optimizacija spletnih strani)

Seo optimizacija slik v procesu optimizacija spletne strani je ključen proces za optimizacijo vašega spletnega mesta. Seo optimizacija slik igra pomembno vlogo pri ustvarjanju uspešne spletne trgovine, strani oz. bloga. Ste se kdaj vprašali zakaj vaših slik ni v iskanju Google? Za to obstaja preprost odgovor – slik niste optimizirali. V nadaljevanju vam bomo predstavili, kako optimizirate slike, da se bodo pojavile v iskanju google na ključno besedo. Poskrbite, da imate objavljeno vsaj eno sliko na prispevek.

Seo optimizacija slik na vaši spletni strani zajema tri ključne korake

  1. seo optimizacija velikosti slike
  2. poimenovanje slike na ključno besedo
  3. dodajanje naslova in opisa slike

Velikost slike

Pri optimizaciji veliko vlogo igra velikost slike. Priporočamo, da je velikost slike max 100 kb. Če imate na spletno stran naložene slike velikosti 2 MB, se bo vaša stran počasi odpirala in s tem boste povečali hitrost nalaganja spletne strani (ki mora biti pod 2 sekundi) in s tem posledično vplivali na rangiranje vaše spletne strani v google iskalniku.

Poimenovanje slik (pomemben faktor pri procesu optimizacija spletnih strani)

Vemo, da je najlažje, če sliko prenesete iz fotoaparata in jo naložite na vašo spletno stran. S tem naredite tri glavne napake, ki jih lahko naredite pri seo optimizaciji spletne strani. Slike, ki jih ustvarimo z fotoaparatom so različno poimenovane (glede na vrsto fotoaparata) npr. DC2353. Ta informacija googlu ne pomeni nič in vaša slika se ne bo pojavila v iskanju google na vašo ključno besedo. Zato je pomembno, da vse slike preimenujete na ključno besedo. Slike morate tudi pomanjšati na priporočeno velikost pod 100 kb.

Če je vaša ključna beseda nogometna žoga, preimenujte sliko v nogometna-zoga.jpg. Pri poimenovanju slike je pomembno tudi, da ne uporabljate šumnikov in uporabljate vezaje (-) namesto presledkov. Format slike mora biti vedno .jpg, v izrednih razmerah je lahko tudi .png.

Dodajanje naslova in opisa slike

Dodajanje ALT oznak (v woocommercu kot “Nadomestno besedilo”) k slikam je prioriteta številka 1 pri seo optimizaciji slik. ALT oznake morajo imeti prav VSE slike na vaši spletni strani. Alt besedilo berejo naprave za slepe in slabovidne, zato je to eden izmed ključnih dejavnikov optimizacije spletne strani.

Smernice pri dodajanju ALT oznak:

  • ALT opis slike vedno začnite z ključno besedo
  • smiselno poimenujte sliko glede na ključno besedo
  • če imate spletno trgovino in vaš izdelek vsebuje model (npr. Beko pralni stroj WTE6611B0), model obvezno vključite v ALT opis slike
  • v ALT opisu slike so šumniki in posebni znaki dovoljeni

Optimizacija hitrosti nalaganja (pomembna pri procesu SEO optimizacija spletnih strani)

Za seo optimizacijo spletne strani je zelo pomembna hitrost nalaganja strani. Poskrbite, da se bo vaša spletna stran naložila v manj kot 2 sekundah.

Če potrebujete pomoč pri procesu SEO optimizacija spletnih strani, vas prosimo, da nas za ponudbo kontaktirate oz. pokličete na tel. št. 040 744 977 . Na naši spletni strani vam tudi pripravljamo online tečaj z naslovom Optimizacija spletnih strani.

Če želite vzdrževati stalno rast obiska vaše spletne strani, je pomembno, da redno preverjate, dopolnjujete in analizirate vaše spletno mesto. Najlažji način za to je izvajanje SEO analize.

Kaj je SEO analiza?

SEO optimizacija spletnih strani za iskalnike je zapletena, draga, terja veliko časa in nikoli se ne konča.

Z SEO optimizacijo spletnih strani ohranjate vašo spletno stran v iskalnikih, prilagajate vsebine in tehnologije, ki omogočajo skladnost z algoritmi za razvrščanje spletnih iskalnikov in njihovimi nenehnimi spremembami zahtev za razvrščanje. Najslabše je, da lahko naredite skoraj vse popolno, vendar spregledate eno stvar, ki bo na koncu zavirala vašo rast.

SEO analiza je postopek, v katerem izvajate stroge preglede nekaterih dejavnikov, ki vplivajo na uvrščanje vašega spletnega mesta v iskalnikih. Z rednim izvajanjem SEO analiz lahko zagotovite, da vsi vidiki vašega spletnega mesta, ki vplivajo na proces SEO optimizacija spletne strani, delujejo po načrtih in da lahko vaše spletno mesto še naprej ustvarja promet iz iskalnikov.

Zakaj je potrebna SEO analiza?

Na področju optimizacije spletne strani obstaja rek, ki se glasi: “Če ga ne morete izmeriti, ga ne morete izboljšati.”
Če nimate nobene metode, s katero bi lahko spremljali svoja prizadevanja za napredek procesa SEO optimizacija spletnih strani, kako lahko sploh veste, ali deluje tisto, kar počnete?

Če želite začeti ocenjevati svoja prizadevanja, morate začeti z izhodiščem, ki bo v tem primeru trenutno stanje vašega spletnega mesta kot rezultat dosedanjega dela. Izvedba SEO analize vam bo zagotovila potrebne informacije, ki vam bodo omogočile, da nadgradite obstoječa prizadevanja in zgradite spletno mesto, ki vodi k uspehu.

Kako opraviti SEO analizo?

Kot smo že omenili, je SEO zapleten postopek. Nekateri testi v SEO analizi se lahko opravijo ročno, vendar vam profesionalna SEO orodja lahko prihranijo tono časa. Opisali vam bomo načine in orodja s katerimi lahko SEO analizo naredite sami.

Na splošno bi si morali prizadevati, da SEO analizo naredite min. vsak mesec (da vidite pozitivne in negativne) spremembe v vašem prizadevanju v procesu SEO optimizacija spletne strani.

Preverite, ali vaše spletno mesto uporablja en sam URL

Glede na to, kako ste konfigurirali svoje spletno mesto, sta lahko dostopni tako različica www kot tudi različica brez www. To pomeni, da bi bilo vaše spletno mesto dostopno z naslednjih URL-jev:

  1. https://www.mojadomena.si
  2. https://mojadomena.si

V idealnem primeru bi moral biti dostopen le iz enega od zgoraj – kar pomeni, da če bi nekdo poskusil dostopati do različice www, bi ga samodejno preusmeril na isto stran v različici brez www (ali obratno). To je ključen dejavnik pri optimizacija spletnih strani, saj se izognete podvojeni vsebini.

To je pomembno, ker če bi bilo vaše spletno mesto dostopno v obeh različicah, bi Google (in drugi iskalniki) lahko indeksiral obe različici vašega spletnega mesta, kar bi lahko povzročilo podvojeno vsebino vaše spletne strani.

Če želite to preveriti ročno, poskusite dostopati do svojega spletnega mesta z različicami www in brez www in preverite, ali vas obe pripeljeta do ene od različic, v tem primeru je preusmeritev že pravilno nastavljena.

Kako popraviti kanonizacijo? (težave z www in brez www)

Če je vaše spletno mesto dostopno tako v različicah www kot tudi brez www, je nekaj možnih rešitev, ki jih lahko uporabite za rešitev te težave. Najpogostejša rešitev bo preverjanje, ali ste v WordPressu navedli pravilen URL.

Najpogostejša in prva stvar, ki jo morate preveriti, je, če ste v nastavitvah WordPress-a pod “Splošno” določili pravilen naslov (URL). Tukaj boste videli, katera različica URL-ja vašega spletnega mesta je bila v WordPressu nastavljena kot privzeta.

V nekaterih primerih možnost urejanja URL-ja morda ni na voljo (olistano). Če to velja za vaše spletno mesto, ne skrbite, to samo pomeni, da je bila nastavitev strogo kodirana v datoteki wp-config.php vašega spletnega mesta. Nastavitve v datoteki wp-config.php preglasijo nastavitve v vašem administratorju WordPress, zaradi česar ta nastavitev ni na voljo.

Če so vaše nastavitve onemogočene, boste morali spremeniti datoteko wp-config.php neposredno, da spremenite svoj URL. Za dostop do vašega strežnika uporabite želenega odjemalca FTP in nato uredite datoteko. Pravila, ki jih iščete v datoteki wp-config.php, so naslednja

define(‘WP_HOME’,’http://mojadomena.si’);
define(‘WP_SITEURL’,’http://mojadomena.si’);

Ko jih najdete, spremenite vrednosti v želeni URL in shranite datoteko.

Po spremembi URL-ja morate tudi vse svoje stare naslove preusmeriti na nove. Če želite to narediti, odprite datoteko .htaccess in ji dodajte naslednji delček kode:

RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^mojadomena.si [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.mojadomena.si/$1 [L,R=301]

Če niste prepričani, kako za to sami poskrbeti, se obrnite na svojega ponudnika gostovanja in jih posredujte ta navodila in bodo (verjetno) z veseljem poskrbeli za vas.

Poskrbite, da “mojadomena.si” zamenjate z dejansko domeno (vašo domeno). V zgornjem primeru se različica, ki ni www, preusmeri na različico www. Če poskušate storiti nasprotno in imate raje različico, ki ni www, uporabite to kodo:

RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.mojadomena\.si [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://mojadomena.si/$1 [L,R=301]

Preverite, ali vaše spletno mesto uporablja SSL certifikat

Ko je nameščen, certifikat SSL (Secure Socket Layer) zagotavlja, da je vsa komunikacija med uporabnikom in vašim spletnim mestom šifrirana in zato varuje vse prenesene informacije, zaradi česar je manj dovzetna za hekerje. To je postal standard za spletna mesta, ki zbirajo kakršne koli osebne podatke (zlasti spletna mesta, ki obdelujejo plačila), ker je pomembno, da so podatki varni.

Poleg prednosti, kar zadeva varnost, iskalniki, kot je Google, zdaj cenijo tudi pomen pravilno nastavljenega SSL certifikata in so ga zato začeli uporabljati kot dejavnik za razvrščanje v iskalniku.

Če želite ročno preveriti, ali je vaše spletno mesto pravilno konfiguriran SSL certifikat, morate pogledati URL vaše spletne strani. Če se URL vašega spletnega mesta začne s https, potem uporabljate SSL certifikat. Če se URL začne z http, potem ne uporabljate SSL certifikata.

Preverite nastavitve vidnosti za iskalnike

Ko ste še v rozvoju vašega spletnega mesta, ne bi želeli, da bi spletni iskalniki iskali in indeksirali vaše spletno mesto – saj bi bila vsebina verjetno nepopolna in bi bil dizajn spletnega mesta manj kot idealen. WordPress to razume in ima vgrajeno možnost, da iskalnike odvrne od indeksiranja vašega spletnega mesta. Možnost najdete pod “Nastavitve> Branje”.

onemogoci iskalnikom indeksiranje spletne strani

Če je pri “Vidljivost na iskalnikih” kljukica, pomeni, da iskalniki nimajo dostopa do vaše spletne strani in vaše spletno mesto ne bo indeksirano s strani iskalnikov in posledično vaša spletna stran ne bo v iskalnikih.

Glede na 2 mnenj

5.00 skupna ocena
100%
0%
0%
0%
0%
Dodaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

2 oceni za Optimizacija spletnih strani – svetovanje

  1. 5 out of 5

    Peter Fijauž:

    Močno priporočam, sploh tistim, ki so začeli s spletno prodajo. Splača se vložiti, analiza in kasneje optimizacija je narejena profesionalno in vrhunsko, kar je kmalu opazno tudi v spletni prodaji. Vredno vsakega evra!

  2. 5 out of 5

    Monika Podbregar:

    Same pohvale. Res vejo za kaj se gre.🔝🔝🔝

Navigacija
Zapri

Moja košarica

Viewed

Nazadnje ogledano

Zapri

Rešitve

Vsebina spletne strani je avtorsko zaščitena.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Nastavitve zasebnosti shranjene!
Politika zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne trgovine je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Za nemoteno delovanje spletne trgovine uporabljamo piškotke.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Zavrni vse piškotke
Sprejmi vse piškotke